Skip to main content
Mevrouw , mijnheer



Betreft storing vaste lijn met nr 03/7773732



meyskens wilfried

konigin fabiola park 526

9100 sint-niklaas



Op 01/05/2017 is er een storing opgetreden op de vaste lijn Op 05/05/2017 is er een technieker langs geweest (bijlage)

Er was een glasvezel kabel verkeerd aangesloten

Technieker komt op 11/05/ 2017 nog eens langs en verklaard de storing te moeten zoek in de bekabeling van proximus

Technieker gaat terug langs komen



Vrijdag 12/05/2017 een technieker komt ter plaatse en verklaard nu de storing te moeten zoeken binnen in het appartement??



Storing wordt opgelost , maar wat blijkt nu prxoimus verklaard eerst storing buiten en nu in een binnen (raar maar waar)



Tot overmaat van ramp krijg ik een rekening gepresenteerd van 85€

Deze storing had ik zelf ook kunnen oplossen , (men heeft mij duidelijk verkeerd ingelicht )



Ben zeker niet tevreden over de gang van zaken van proximus.

85€ is zeer veel geld om twee draadjes terug aan te sluiten



Misschien in het vervolg duidelijker communiceren



mvg
Dag Wilfried,



Dat begrijp ik zeker en ik heb een dossier (29394410) opgemaakt voor de bevoegde dienst.



We zullen alles voor je onderzoeken en je nog iets laten ivm de oplossing.



Alvast de excuses voor het ongemak.



Groeten



Koen
Beste



Vandaag heb ik een rekening ontvangen van 172,52€ niettegenstaande er mij duidelijk gemeld werd dat deze zou vervallen

Dit bedrag is van mijn rekening getrokken ???

Graag nazicht aub



tel 03/777.37.32
Dag wilfried,



Vandaag werd de opdracht gegeven tot terugstorting van 172,52 euro.



Groetjes,



Antonella

Reageer