zaterdag en vandaag zondag was er konstant stilstaand beeld,
enkel overschakelen naar andere zender en terug kon dit oplossen.
nu zondag 21.25 blokjesbeeld nadien scherm zwart geen klank
na eerste reset komt de boodschap "error 300"
na tweede reset boodschap "geen signaal"
is niet de éérste keer dat dit gebeurt, en geprogrameerde programma's zijn dus niet opgenomen
maandag ll. zelfde scenario, van 13 uur tot 16.20 geen signaal
zijn er nog mensen met dit probleem ???
sinds we digitaal kijken hebben we al meer moeten resetten dan wat anders,
technieker van Belgacom is al eens geweest maar na een poosje is het probleem terug
.
Bladzijde 1 / 1
hoe is jou decoder met de modem verbonden? via kabel of gebruik je plc of ruckus?
mvg
mvg
verbinding is met ruckus, is al nagezien door technieker van belgacom en goedgekeurd :(
momenteel wel beeld op TV 2 , maar niet op TV 1
hebben 2 TV en decoders maar kunnen meestal maar op 1 zien
er zijn verder geen andere toestellen aangesloten zoals video of dvd
.
momenteel wel beeld op TV 2 , maar niet op TV 1
hebben 2 TV en decoders maar kunnen meestal maar op 1 zien
er zijn verder geen andere toestellen aangesloten zoals video of dvd
.
http://community.belgacom.be/posts/d3cd4a4e71
ik lees hier ong. hetzelfde probleem
gegeven oplossing is heropstarten, en Factory reset
maar het is toch niet logisch dat we continu moeten resetten enz........
.
ik lees hier ong. hetzelfde probleem
gegeven oplossing is heropstarten, en Factory reset
maar het is toch niet logisch dat we continu moeten resetten enz........
.
Beste Johan,
als je het probleem op verschillende zenders hebt en op beide decoders, kan er eventueel een probleem op de lijn of een probleem met de Ruckus-connecties zijn.
Kan je me je Belgacom lijnnummer (telefoonnumer) bezorgen zodat ik kan nakijken waar het probleem zich juist bevindt?
Mvg
Eva van Belgacom
als je het probleem op verschillende zenders hebt en op beide decoders, kan er eventueel een probleem op de lijn of een probleem met de Ruckus-connecties zijn.
Kan je me je Belgacom lijnnummer (telefoonnumer) bezorgen zodat ik kan nakijken waar het probleem zich juist bevindt?
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.