Vandaag zitten we de hele dag al zonder telefoon. Net met mijn gsm de technische dienst gebeld en pas over een week komt de technieker. Ik zit dus de hele week thuis zonder telefoon .
Doorschakelen naar gsm kan niet want ik heb de gsm bij me. Thuis is er dan niemand meer bereikbaar omdat er maar 1 gsm in huis is.
Ik vind het zeer slecht dat er pas na een week iemand kan komen en overweeg naar een andere operator over te stappen.
Bladzijde 1 / 1
ik heb 9dagen zonder tv en internet gezeten toen de b-box stuk was en inderdaad vind zoiets niet kunnen
b-box kan je gaan wisselen in de belgacom shop je hoeft daar niet op te wachten
op een zondag had ik geen digitaal tv,de maandag merkte ik dat ik geen internet had en de dinsdag belde ik de klantendienst van belgacom en zij zeiden dat de technieker in de loop van de maandag daarop zou langskomen dus heb ik langer dan een week zonder tv of internet gezeten en pas toen de technieker kwam concludeerde hij dat het de b-box2 was die defect was maar dit wist ik gedurende de hele week dat ik zonder tv of internet dus niet!
ik weet ook dat men de b-box in de winkel kan omruilen maar dan moest ik ook weten dat het de b-box defect was want klantendienst dacht dat het aan de bekabeling lag want ik had al gevraagd of de b-box defect kon zijn maar zij die ik aan telefoon kreeg was na wat testen over en weer overtuigd dat het aan de kabels lag
ik weet ook dat men de b-box in de winkel kan omruilen maar dan moest ik ook weten dat het de b-box defect was want klantendienst dacht dat het aan de bekabeling lag want ik had al gevraagd of de b-box defect kon zijn maar zij die ik aan telefoon kreeg was na wat testen over en weer overtuigd dat het aan de kabels lag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.