Storing Belgacom TV & Internet

  • 21 June 2011
  • 3 reacties
  • 2615 Bekeken

Vandaag hadden wij gedurende 1 uur konstant storingen op onze Belgacom TV en ook op het internet van Belgacom.

Bij navraag aan de storingsdienst zou de fout misschien bij ons liggen, maar na een uur heeft het probleem zichzelf opgelost.

Nu 3 uur later krijg ik telefoon van mijn schoonvader die ruim 130 km verder woont en dezelfde problemen heeft, ik denk niet dat de fout bij de klanten ligt maar eerder bij Belgacom zelf.

Jammer dat ze dit niet willen toegeven, en voor de mensen die een technieker laten langskomen € 80,00 aanrekenen dit terwijl de fout bij Belgacom zelf ligt.

Mvg,

Gerard Spuesens

Borsbeek

3 reacties

u hebt gelijk het licht zeker aan belgacom en het is zeker jammer dat ze dit niet toegeven, tegen mij heeft de storingsdienst ook gezegt dat de fout bij ons licht,en dat ik maar eens mijn kabel van de modem naar decorder moet vervangen,ik denk gewoon dat belgacom geen stabiel lijn kan leveren aan de klanten om dat alles via de telefoon lijn binnen komt, en bij telenet is dat via kabelnet ik was eerst bij telenet en daar heb ik nooit probleem gehad ik heb al veel spijt dat ik ben weg gegaan,als ik mijn contract kon opzeggen zonder kosten was ik al lang weg geweest maar het probleem is dat ik onder 1 jaar contract zit.
Dat er €80 wordt aangerekend terwijl de fout bij Belgacom ligt, is niet correct.

Ik stel voor om uw gegevens te versturen in een privébericht naar Eva. Zij kan dan de situatie bekijken.
Beste Gerard,


zoals wouter1984 hier reeds aangeeft, kan je ons best via een privé-bericht uw Belgacom lijnnummer doorsturen en dan kunnen we uw situatie nakijken.


Mvg Eva van Belgacom

Reageer