Storing Belgacom TV en vervolgens alles eruit en niet terugkomen

  • 1 July 2014
  • 1 reactie
  • 645 Bekeken


Gisteren avond van kwart over 7 tot 11 uur bezig geweest en niets opgelost.


Om kwart over 7 valt Belgacom tv uit, netwerkproblemen zegt het scherm.


Alle stappen gevolgd, niets opgelost, dus bellen met 080022800, na de instructies iemand gesproken, verbindt me door met de Technische Dienst, weer instructies, doorverbinden, verbinding verbroken, terugbellen, weer alles resetten, en belofte dat ze me terugbellen.


Bellen eerst terug met tevredenheidsonderzoekje, grrrrr, niet gedaan.


Bellen ze terug met de vraag is het opgelost, nee dus anders had ik de andere optie wel gekozen op het menu................


Weer restetten en weer de belofte om terug te bellen, ondertussen valt alles weg, internet, WIFI, niets doet het meer.


Bellen weer eerst terug met tevredenheidsonderzoekje, grrrrr, weer niet gedaan.


Men belt weer terug, medewerker nummer 5 en laat me WEER RESETTEN, en de belofte ik bel u zometeen rechtstreeks terug.


Ruim 3 kwartier later, ondertussen is het 10 voor 10, ga ik maar weer eens bellen, want dat terugbellen zal het wel niet worden, bandje met optie wachten of terugbelservice, nee ik wil wachten, bandje wachttijd 5 tot 10 min. of terugbelservice, nee ik wil wachten, antwoord, DE DIENST IS NU GESLOTEN......................................


WTF!!!!!!!


EN ondertussen is er NIETS opgelost en vanavond spelen wel onze Rode Duivels, wat we toch wel graag zouden willen zien!!!!


Ik zou dan ook graag vandaag om 17.30u iemand spreken (die ons belt), en het probleem goed oplost en het is maar niet te hopen dat het WEER aan de router ligt, want die hangt er nog niet zo lang en als ik vanavond nog naar Gent of Lommel op en neer moet vanuit Helchteren, dan loop ik grote kans dat de winkel gesloten is voordat ik er ben.

1 reactie



ik van elsa een reactie had terug gekregen dat wel veel mensen zeggen dat ze opstappen maar niet doen



Dat vind ik niet uit dat zijn de cijfers die heel duidelijk zijn en ik zeg dat zeker niet om BGC t promoten want bij TN is eer ook aanwinst van klanten , maar ik wou alleen maar bewijzen als iedereen het ook moest menen dat ze het beu zij en zullen opstappen , dat dit dan zou ook te zien moeten zijn aan hun klanten aantal , meer is het niet dan dat dat ik wilde zeggen.



maar als je eerlijk bent elsa er zijn nog enorm veel kinderziektes bij belgacom.



Heb ik dan ooit gezegd dat er geen kinderziektes zijn !!!! dan zou ik zeker mijn kop in het zand moeten gestoken hebben als je overal op dit forum en ander fora en sociale media leest over de problemen die mensen voor hebben en het mooiste voorbeeld is de V3 decoder en zeker niet de v3 alleen al is het wel in minder mate voor de v5 bv.!


Nu ga ik niet beweren dat er evenveel problemen zijn bij TN maar ik lees daar ook onze opnames zijn verdwenen en krijgen ze niet terug enz..... maar nogmaals ik volg dit in minder mare dan voor BGC en kan mij niet uitspreken over de verhouding problemen tussen BGC en TN. Al is het dan weer heel raar dat uit een onderzoek hier in belgie over hoe content men is over zijn telecom leverancier dat dan BGC ver boven TN uitsteekt, wat ik eerlijk gezegd ook raar vind !


Nu is het zo zoals je zegt heeft zowel BGC en TN een leverancier uitgekozen voor hun decoders en ik heb lang gedacht ja TN heeft meer geluk gehad met hun keuze van

van decoder fabrikant , maar als ik later ook mij daar meer op geconcentreerd heb en ook het grote onderzoek gelezen heb in Nederland dan stel ik vast dat daar juist het zelfde aan de hand is veel klachten over decoders, en wat opvalt ook veel meer bij TV over koperdraad!


De leveranciers zijn nu ook geen kleine namen dus waarom is dat dan erger bij koperdraad dan bij coax, ik heb maar één uitleg voor dat er veel meer komt bij kijken en veel meer trucjes van doen zijn en veel meer parameters meespelen bij de overdracht over koper en hoe meer parameters hoe meer kans dat er iets scheef loopt .Het is nu wel zo dat coax veel beter geschikt is voor grote datastroom en glasvezel natuurlijk nog veel meer dan koperdraad en er zoveel trucen moeten toegepast worden om dit signaal tot bij de verbruiker te krijgen.


Het is ook om die reden dat er bvb mensen zijn met identiek dezelfde apparatuur en zelfde lijnprofiel die nooit problemen hebben of heel uitzonderlijk (zoals bij TN 😉 en anderen dan niks anders hebben dan problemen en het maar niet opgelost geraakt, en ik kan er van meespreken want mijn gebuur lacht mij vierkant uit die ook met alles bij BGC zit en als ik zeg 'k heb nog een moeten resetten of 'k heb nog eens moeten bellen naar de 0800 22 800, dan zegt die wat steek jij allemaal uit met je apparatuur en wat is resetten en waarvoor dient dit nummer 0800 22 800 en inderdaad het is bijna niet te geloven!

Reageer