Beste Belgacom
we hebben +- 4 weken zeeeer slechte of geen verbinding gehad voor TV en internet tel nr 052/345362
ik werk van thuis uit en heb zware verliezen en slechte comunikatie gehad met mijn klanten
na verschillende tel enz enz ( als ik al iemand aan de lijn had ????) geen oplossing van jullie zijde
enkel de melding dat ik geduld moest hebben tot de werken in onze geburen gedaan waren
met zelfs beloftes dat op 14/4 alles ok was, dan 18/4 dan 22/4 enz enz,,,,,,,,,,,,
dit is niet aanvaarbaar , en dit alles wat ik nog het ergste vind van allemaal ZONDER TE VERWITTIGEN OP VOORHAND
maar Mijn rekening kwam wel op tijd, voor iets wat ik niet gekregen heb.
Mijn vraag is nu wat gaan jullie doen als tegenprestatie???
anders kan voor mij Belgacom het vergeten voor een verdere samenwerking
niet bedankt
Paul Herssens
Bladzijde 1 / 1
de compensatie staat beschreven in de algemene voorwaarden, zie artikel 12 paragraaf 2.
als uw internet zo belangrijk is kan u misschien best wel een professioneel abo overwegen, met een service level agreement en evt. een dienst die de uptime van de internetverbinding garandeert. natuurlijk zal daar een prijskaartje aan hangen
mvg,
als uw internet zo belangrijk is kan u misschien best wel een professioneel abo overwegen, met een service level agreement en evt. een dienst die de uptime van de internetverbinding garandeert. natuurlijk zal daar een prijskaartje aan hangen
mvg,
Dag Xenne
bedankt voor uw reaktie
Maar
waar kan ik in gods naam artikel 12 paragraaf 2 vinden
en er moet zoals altijd bij belgacom een prijskaartje aan vast hangen ( IPV compensatie ?????)
ik denk dat ik al jaaaaaaaaaaaren genoeg en zelfs te veel betaal
ik denk dat ik hiermede naar de pers ga stappen dit is er een beetje veeeeeeeeel over ( en de^pers is niet ver weg ze woond bij mij)
Paul H
bedankt voor uw reaktie
Maar
waar kan ik in gods naam artikel 12 paragraaf 2 vinden
en er moet zoals altijd bij belgacom een prijskaartje aan vast hangen ( IPV compensatie ?????)
ik denk dat ik al jaaaaaaaaaaaren genoeg en zelfs te veel betaal
ik denk dat ik hiermede naar de pers ga stappen dit is er een beetje veeeeeeeeel over ( en de^pers is niet ver weg ze woond bij mij)
Paul H
Dit staat er in:
Art12.§2. Belgacom verbindt zich er ook toe alles in het werk te stellen om de storingen op te heffen vóór het einde van de werkdag
die volgt op de dag dat ze haar werden medegedeeld.
Indien Belgacom de storing niet heeft gelicht vóór het einde van de werkdag volgend op die waarop ze haar werd gemeld
of binnen de met de klant overeengekomen termijn, behoudens de gevallen van overmacht
of die waarin de vertraging te wijten is aan de klant of aan een andere operator,
heeft de klant recht op een vergoeding per kalenderdag vertraging die gelijk is aan één maand basisabonnementsgeld
of, indien de klant een Belgacom-bundel heeft, aan één maand abonnementsgeld voor deze bundel,
in voorkomend geval verhoogd met het bijkomende abonnementsgeld voor de Slimme Diensten.
Dit lid is niet van toepassing op de bundels met rechtstreekse inkiezing die inkomend verkeer verwerken,
op de toegangen tot de telefoondienst via digitale lijnen met een debiet van 2 Mbit/s (R2) en op de ISDN-30-toegangen (PRA).
Elsa
Art12.§2. Belgacom verbindt zich er ook toe alles in het werk te stellen om de storingen op te heffen vóór het einde van de werkdag
die volgt op de dag dat ze haar werden medegedeeld.
Indien Belgacom de storing niet heeft gelicht vóór het einde van de werkdag volgend op die waarop ze haar werd gemeld
of binnen de met de klant overeengekomen termijn, behoudens de gevallen van overmacht
of die waarin de vertraging te wijten is aan de klant of aan een andere operator,
heeft de klant recht op een vergoeding per kalenderdag vertraging die gelijk is aan één maand basisabonnementsgeld
of, indien de klant een Belgacom-bundel heeft, aan één maand abonnementsgeld voor deze bundel,
in voorkomend geval verhoogd met het bijkomende abonnementsgeld voor de Slimme Diensten.
Dit lid is niet van toepassing op de bundels met rechtstreekse inkiezing die inkomend verkeer verwerken,
op de toegangen tot de telefoondienst via digitale lijnen met een debiet van 2 Mbit/s (R2) en op de ISDN-30-toegangen (PRA).
Elsa
Dit is de link naar het bgc pdf bestand: http://www.belgacom.be/private/gallery/content/products/documents/conditions/nl/avav-a02.pdf
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.