Skip to main content
Beste Belgacom



we hebben +- 4 weken zeeeer slechte of geen verbinding gehad voor TV en internet tel nr 052/345362



ik werk van thuis uit en heb zware verliezen en slechte comunikatie gehad met mijn klanten



na verschillende tel enz enz ( als ik al iemand aan de lijn had ????) geen oplossing van jullie zijde



enkel de melding dat ik geduld moest hebben tot de werken in onze geburen gedaan waren



met zelfs beloftes dat op 14/4 alles ok was, dan 18/4 dan 22/4 enz enz,,,,,,,,,,,,



dit is niet aanvaarbaar , en dit alles wat ik nog het ergste vind van allemaal ZONDER TE VERWITTIGEN OP VOORHAND



maar Mijn rekening kwam wel op tijd, voor iets wat ik niet gekregen heb.



Mijn vraag is nu wat gaan jullie doen als tegenprestatie???

anders kan voor mij Belgacom het vergeten voor een verdere samenwerking



niet bedankt



Paul Herssens

de compensatie staat beschreven in de algemene voorwaarden, zie artikel 12 paragraaf 2.



als uw internet zo belangrijk is kan u misschien best wel een professioneel abo overwegen, met een service level agreement en evt. een dienst die de uptime van de internetverbinding garandeert. natuurlijk zal daar een prijskaartje aan hangen





mvg,


Dag Xenne





bedankt voor uw reaktie



Maar



waar kan ik in gods naam artikel 12 paragraaf 2 vinden





en er moet zoals altijd bij belgacom een prijskaartje aan vast hangen ( IPV compensatie ?????)



ik denk dat ik al jaaaaaaaaaaaren genoeg en zelfs te veel betaal



ik denk dat ik hiermede naar de pers ga stappen dit is er een beetje veeeeeeeeel over ( en de^pers is niet ver weg ze woond bij mij)



Paul H


Dit staat er in:



Art12.§2. Belgacom verbindt zich er ook toe alles in het werk te stellen om de storingen op te heffen vóór het einde van de werkdag

die volgt op de dag dat ze haar werden medegedeeld.

Indien Belgacom de storing niet heeft gelicht vóór het einde van de werkdag volgend op die waarop ze haar werd gemeld

of binnen de met de klant overeengekomen termijn, behoudens de gevallen van overmacht

of die waarin de vertraging te wijten is aan de klant of aan een andere operator,

heeft de klant recht op een vergoeding per kalenderdag vertraging die gelijk is aan één maand basisabonnementsgeld

of, indien de klant een Belgacom-bundel heeft, aan één maand abonnementsgeld voor deze bundel,

in voorkomend geval verhoogd met het bijkomende abonnementsgeld voor de Slimme Diensten.

Dit lid is niet van toepassing op de bundels met rechtstreekse inkiezing die inkomend verkeer verwerken,

op de toegangen tot de telefoondienst via digitale lijnen met een debiet van 2 Mbit/s (R2) en op de ISDN-30-toegangen (PRA).



Elsa




Dit is de link naar het bgc pdf bestand: http://www.belgacom.be/private/gallery/content/products/documents/conditions/nl/avav-a02.pdf


Reageer