Skip to main content
Dag Eva,

Weet u wat dit kan zijn. Tijdens het kijken stop het beeld.

Nu heb ik hem net weer opgestart ,want het is heel vervelend om zo te kijken.

Dat doet ie meerdere keren en wij hebben de dige box al thuis omgewisseld.

Nog een tip soms ?

Groet Frwi

Digibox is een term die gebruikt wordt bij telenet, maar dit ter zijde.

Je zegt dat je de decoder omgewisseld hebt, dan bedoel je daarmee waarschijnlijk dat je een andere decoder gekregen hebt in een belgacom boetiek.

Dan zou ik eerder denken aan de modem Bbox2, van die eens volledig te laten heropstarten.

en als dit gebeurd is ook nog eens de decoder laten heropstarten en zien of het dan in ordde gekomen is.

Reset van BBOX:

Het spannigsloos zetten van het toestel en na ongeveer 20 seconden spanning terug opzetten

Reset van BGC-decoder:

Het spannigsloos zetten van het toestel en na ongeveer 20 seconden spanning terug opzetten

Nee wij hebben 2 modem bb box. De man aan de telefoon van Belgacom vertelde mij dat ik zo om moest wisselen. Tijd geleden hadden wij het zelfde probleem.

Dat wist ik niet dat ze hem zo bij telenet noemen.

Dit is allemaal gebeurd en nog vervelend beeld.

Ben je zeker dat je twee bboxen hebt zie foto:

Beste frwi,

Als ik het goed begrepen heb dan hebt u 2 draadloze adapters(Ruckus of PLC). Hier vindt u foto's van beide toestellen.

U hebt dan één modem(B-box2, zoals u op de foto van ricy kan zien) en een decoder.

Als u uw login of vaste lijnnummer kan geven dan kan ik uw lijn controleren en zien of er enige storingen zijn dat dit probleem kunnen veroorzaken.

Als de lijn goed is, dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan het signaal tussen uw 2 draadloze adapters. Deze zal ergens verstoord worden. Op deze manier kan u de PLC adapters herstarten en op deze manier de Ruckussen.

Mvg,

Eva van Belgacom.

Weer heel slecht beeld. Stopt om de zoveel min . Echt niet leuk om te kijken !

Groet Frwi

Reageer