Graag had ik gestopt met Daily Travel daar men soms om een enkel sms'je 2 euro moet betalen dus STOP dus dit aub
Alvast bedankt
Graag een antwoord
Bladzijde 1 / 1
Je kan dit stopzetten via MyProximus: Mijn Producten: GSM nummer aanklikken: Opties : Actief: Daily Travel Passport: + aanklikken: Beheer: daar kan je dan je Daily Travel deactiveren.
Zie bijlage (bij mij staat het wel bij Beschikbaar, bij u dus bij Actief).
Ook de klantendienst 0800 22 800 kan dit natuurlijk voor u deactiveren.
Zie bijlage (bij mij staat het wel bij Beschikbaar, bij u dus bij Actief).
Ook de klantendienst 0800 22 800 kan dit natuurlijk voor u deactiveren.
Desnoods kan je het vragen in een privébericht als je he niet lukt en niet graag wacht aan de 080022800 telefoon
-> Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
-> Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.