Stilzwijgend om de tuin leiden!

  • 30 August 2013
  • 0 reacties
  • 304 Bekeken


Een zware teleurstelling vandaag! Op 17 aug stapte ik de belgacom winkel binnen voor een pack telefoon en TV voor mijn vader (geschenk voor z'n 80ste verjaardag). Daar vermelde ik meermaals dat hij blij zou zijn dat hij de Duitse zenders weer zou kunnen bekijken en het kostenplaatje goedkoper zou uitvallen! Ik werd onmiddellijk verder geholpen en kreeg vlot de modem en de decoder. Op de doos stonden alle zenders en daar heb ik zeker toen nogmaals expliciet verwezen naar de zdf en ard zenders. Er werd niet gereageerd.


Vandaag kon ik gebruik maken van de dienst(alles werd geactiveerd)...maar al snel bleken deze zenders niet actief te zijn. Teleurstelling alom,zeker voor mijn vader.. Na telefonisch contact blijkt dat deze zenders niet snel terug in het aanbod zullen verschijnen! Een beetje eerlijkheid in informtie had dit kunnen voorkomen....


Ik voel me dan ook echt genomen, daar het de hoofdbedoeling was om juist deze zenders te ontvangen en daar ik het meermaals uitdrukkelijk in de winkel zei. (Ook in het bijgeleverde boekje staan deze zenders.) Stilzwijgend om de tuin leiden is dat klantvriendelijkheid?


Je begrijpt dat ik best boos ben en onmiddellijk het abonnement wil stopzetten. Ik ben niet bereid om de activeringskosten of welke kosten dan ook te betalen voor dit bewust verzwijgen. Verder hoop ik dat belgacom een kleine tegemoetkoming zal doen in de vorm van:' het abonnement tijdelijk open te houden tot de kabel en telefoon terug gewoon is aangesloten.'(Kabel werd spijtig genoeg vandaag opgezegd met een meegegeven document).


Ik hoop zo dat mijn vader geen enkele dag zonder tv of telefoon komt te zitten! Verder hoop ik dat ze hem ook niet lastig vallen, op welke manier dan ook . Alles kan verlopen via mijn opgegeven mail adres en gsm nummer.


Zou het zo kunnen gaan? Heeft iemand op een of andere manier hier ervaring mee? Dank alvast!


Herman




0 reacties

Geen reactie

Reageer