Heb ik hier weer iets voor, als mijn tv aanstaat en ik mijn telefoon opneem bevriest mijn beeld en bljft het stilstaan.
Als ik de decoder uitschakel en terug in schakel werkt mijn tv terug normaal maar als ik dan de telefoon afdruk bevriest het beeld weer.
Gezellig als je naar iets zit te kijken en de telefoon gaat, gedaan met kijken!
Weet iemand raad hiermee.
groet
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Is je Vaste telefoon via de modem geconnecteerd of via de wand contactdoos?
mvg,
Is je Vaste telefoon via de modem geconnecteerd of via de wand contactdoos?
mvg,
Blijkbaar een probleem met de splitter... defect of verkeerd geinstalleerd.
Patrick,
De telefoon is via de wand contactdoos aangesloten.
De telefoon is via de wand contactdoos aangesloten.
Ja dacht ik ook AXS ....lijk er nu wel op daar de aansluiting via de wand contactdoos is.
Kijk eens op deze pagina http://bgctv.skynetblogs.be/#vdsl2splitterbeschrijving of je aansluiting waar de belgacom lijn binnenkomt
voor zien is van deze splitter en contactdoos.
Kijk eens op deze pagina http://bgctv.skynetblogs.be/#vdsl2splitterbeschrijving of je aansluiting waar de belgacom lijn binnenkomt
voor zien is van deze splitter en contactdoos.
Intro NTP-2007 | SPLITTER/FILTER TF-2007 |
Hoi,
lijkt er maar een klein beetje op.
eerst heb ik een wanddoos die wel een beetje op die van de foto lijkt
dan een stekker van de telefoon een doorvoertype (dus pinnetjes aan de ene kant gaatjes aan de andere kant)
en daarin de stekker die naar de B box loopt.
lijkt er maar een klein beetje op.
eerst heb ik een wanddoos die wel een beetje op die van de foto lijkt
dan een stekker van de telefoon een doorvoertype (dus pinnetjes aan de ene kant gaatjes aan de andere kant)
en daarin de stekker die naar de B box loopt.
Je hebt nog een ouder type splitter , waarschijnlijk defect . Vandaar storingen met je TV
Best een nieuwe slpitter SPLITTER/FILTER TF-2007 aanvragen . Of Afhalen in de Belgacom Boetiek
Bel eerst naar 080022700 voor een omruilnummer dan word het gratis omgeruild.
Zeker zien dat de wanddoos 6 gaatjes heeft en geen 5 of de nieuwe splitter past er niet op. Anders ook ineens een andere wanddoos Intro NTP-2007 er bij nemen .
mvg,
Best een nieuwe slpitter SPLITTER/FILTER TF-2007 aanvragen . Of Afhalen in de Belgacom Boetiek
Bel eerst naar 080022700 voor een omruilnummer dan word het gratis omgeruild.
Zeker zien dat de wanddoos 6 gaatjes heeft en geen 5 of de nieuwe splitter past er niet op. Anders ook ineens een andere wanddoos Intro NTP-2007 er bij nemen .
mvg,
Vermoedelijk een oud type splitter dan.
Ga deze eens omwisselen in de BGC winkel en vermoedelijk is dan je probleem opgelost.
Ga deze eens omwisselen in de BGC winkel en vermoedelijk is dan je probleem opgelost.
Bedankt voor jullie hulp.
de splitter geeft inderdaad maar 5 gaatjes ipv 6 ik ruil alles in via de bgc winkel en kijk of het dan "genezen is'
bedankt
de splitter geeft inderdaad maar 5 gaatjes ipv 6 ik ruil alles in via de bgc winkel en kijk of het dan "genezen is'
bedankt
Graag gedaan hou ons op de hoogte
mvg,
mvg,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.