stilstaand beeld Belgacom TV

  • 29 July 2011
  • 8 reacties
  • 2045 Bekeken

heb nu 1.5 maand belgacom digitale tv. gisteren waren wij naar TV1 aan het kijken en (rond 22u) stond plots het beeld stil. geluid was er nog wel. konden ook niet meer zappen. dus de stekker uitgetrokken en opnieuw opgestart. belgacom v4 decoder. Nog even melden dat dit pas na 4 uur tv kijken gebeurde

heeft hier iemand ervring mee? valt dit regelmatig voor? De dag ervoor waren we naar een opgenomen programma aan het kijken en bij het terugspoelen bleef de opname ook plots hangen.

alvast bedankt

ter info : enorm goed forum Belgacom Community

8 reacties

Badge
Heb hier met mijn v4 in het begin ook regelmatig problemen mee gehad je kan eens aan Eva vragen of ze een lijn meting kan doen.Zo kan ze zien of er niets met je verbinding is.Het kan wel zijn dat er niets aan je lijn is dat je toch nog dit probleem hebt.Dit was toch bij mij zo.Maar inmiddels ben ik wel van al die vervelende situaties verlost en bkijft hij voorlopig niet meer stilstaan enkel soms eens als ik eens iets heb geprogrameerd heb maar ik wacht nog even tot volgende opdate om te zien wat er gebeurd.
Beste Meubel,

Zoals vermeld door Axana wil ik graag via uw abonnementsnummer nagaan of er zich storingen bevinden op uw lijn.
U kan mij uw abonnementsnummer doorsturen via een privébericht.

Het blokeren van de belgacom decoder, kan voorvallen, maar als dit een geisoleerde gebeurtenis is, zou ik me niet te veel zorgen maken.

Mvg,

Eva van Belgacom
Bete Eva,

wat bedoeld u met een privébericht? Hoe doe ik dit?

Badge
Gewoon een mai sturen dat doe je door op een avatar (afbeelding)van Eva) te klikken en dan gewoon een mail naar Eva sturen ja zal dat daar allemaal wel zien staan.Zo kan je dat dat ook naar iemand anders als je dus op een andere avatar klikt.
Gisterenavond weer van dat. Rond 22.45 (bekijken van Moses Jones op canvas ) plots 1 à 2 seconden stilstaand beeld of beeld met blokjes. Dit was na 3.3 u tv kijken. Donderdag meer dan 6u tv gekeken incl. opnames van PVR en GEEN ENKEL PROBLEEM.
dag meubel

werk jij toevallig met plc adapters?

mvg
dag xenne, ik werk idd met devolo's.
oké meubel

ik ga reply doen in topic https:///posts/4939dff066 daar is er blijkbaar ook reeds een topic van jou en dan zitten we meteen in het correcte onderdeel

mvg

Reageer