We hebben drie decoders staan bij ons en hebben op alle drie de decoders hetzelfde probleem. Na enkele seconden krijgen we stilstaand beeld, het beeld blijft staan en je kan zappen naar een andere zender maar hetzelfde probleem herhaalt zich. Iemand ervaring hiermee en wat kunnen we doen?
Bladzijde 1 / 1
Waarschijnlijk is deze decoder een v4 dus de laatste nieuwe versie.En deze decoders hebben een veelvuldig probleem met stilstaand beeld.Eén maal normaal de srekker of de knop die achteraan de decoder staat voor een tien tal minuten uitschakelen is meestal voldoende om dit probleem te verhelpen.
Hebben dit reeds geprobeerd en het probleem blijft zich voortdoen.
Als ze alle drie het zelfde probleem hebben, wil je dan zeggen dat ze na enkele seconden in dienst dit probleem alle drie hebben, in dit geval zal het eerder met iets gemeenschappeliijk te maken hebben o.a. de modem (bbox) dus ook de modem eens resetten en als dit niet lukt kan je nog een factory reset proberen van de modem ook.
PS: Best met één decoder proberen die direct met een kabel verbonden is aan de modem (bbox2) want de ander of één van de andere zijn mss via homeplugs verbonden (devolo) of draadloos (ruckus)
PS: Best met één decoder proberen die direct met een kabel verbonden is aan de modem (bbox2) want de ander of één van de andere zijn mss via homeplugs verbonden (devolo) of draadloos (ruckus)
Als er nog steeds problemen zijn kan je best je lijn laten testen door Eva.Geef dan wel ineens je gegevens door;zeg dat je dit probleem hebt en vraag dan of ze je lijn kan checken.
het probleem is dat ik niet weet hoe ik die eva kan contacteren, ik heb al een keer met haar kunnen communiceren maar ik vind nergens meer die link als ik klik op vraag het aan eva dan kom ik hier uit.
Gisteren modem gereset en na een tijdje opnieuw het probleem ..... 't is om zot te komen ....
Gisteren modem gereset en na een tijdje opnieuw het probleem ..... 't is om zot te komen ....
om een persoonlijk bericht te sturen naar Eva klik op onderstaande link voor uitleg
http://users.belgacom.net/rrd/berichtaaneva.html" target="_blank
Je kan ook direct contact opnemen met technische dienst 0800 22 700 daar kunen ze ook uw lijn testen.
Als je ondertussen iets meer wilt weten over factory reset wat niet het zelfde is als reset klik dan op onderstaande link:
http://bgctv.skynetblogs.be/#reset
of hier :
Voor factory Reset Bbox2 zie hier
Voor factory Reset Decoder zie hier
Voor Reset Bbox2 zie hier
Voor Reset Decoder zie hier
reageren de lampjes op uw modem normaal , klik op onderstaande link voor uitleg
http://bgctv.skynetblogs.be/#betekenislampjesbbox
http://users.belgacom.net/rrd/berichtaaneva.html" target="_blank
Je kan ook direct contact opnemen met technische dienst 0800 22 700 daar kunen ze ook uw lijn testen.
Als je ondertussen iets meer wilt weten over factory reset wat niet het zelfde is als reset klik dan op onderstaande link:
http://bgctv.skynetblogs.be/#reset
of hier :
Voor factory Reset Bbox2 zie hier
Voor factory Reset Decoder zie hier
Voor Reset Bbox2 zie hier
Voor Reset Decoder zie hier
reageren de lampjes op uw modem normaal , klik op onderstaande link voor uitleg
http://bgctv.skynetblogs.be/#betekenislampjesbbox
Je moet gewoon op haar icoontje klikken en dan kan je naar haar mailen.Je zal dat aan de rechter kant zien staan als je op haar icoontje hebt gedrukt of avatar als je het zo wil noemen zo kan je dus ook naar iemand anders mailen als je op zijn of haar avatar klikt.
Beste Greg,
Je kan inderdaad best je telefoonnummer doorgeven via privébericht of je login hier posten, dan kan ik de verbinding controleren.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Je kan inderdaad best je telefoonnummer doorgeven via privébericht of je login hier posten, dan kan ik de verbinding controleren.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.