Ik heb sinds vrijdag een abonnement genomen voor mijn gsm. Deze is sinds zaterdag 28/01/2012 actief (heb ik bericht van gekregen) en vandaag kreeg ik een bericht dat ik al een rekening had van 15 euro. Dit vond ik zeer vreemd want ik heb sindsdien misschien max. 20 berichtjes gestuurd en het abonnement is met gratis smsen 24/24. Twee uur later kreeg ik nog een bericht dat mijn rekening al 25 euro bedraagt, maar ik heb niets met mijn gsm gedaan. Niet ge-smst en niet gebeld, niet op internet gezeten (ik heb wifi op mijn gsm), niets.
Ondertussen heb ik mijn gsm uitgezet want ik weet niet aan wat het ligt en wil niet dat de rekening nog stijgt ook al doe ik niets.
Hoe kan dit komen? Heeft iemand dit al meegemaak
Bladzijde 1 / 1
Beste,
werd in uw gsm de instelling "automatisch verbinding maken met internet uitgeschakeld?. Zie hiervoor onder instellingen-connectiviteit- moet staan op alleen Wifi of volledig uit. Ook kan U bij de provider Proximis via tf 6000 vragen om een voàlledige internetblokkering.
muisje
werd in uw gsm de instelling "automatisch verbinding maken met internet uitgeschakeld?. Zie hiervoor onder instellingen-connectiviteit- moet staan op alleen Wifi of volledig uit. Ook kan U bij de provider Proximis via tf 6000 vragen om een voàlledige internetblokkering.
muisje
hallo Dekerf,
Er zijn 2 redenen waardoor een factuur snel de hoogte kan ingaan, dit is langs de ene kant automatische verbindingen met internet of betaaldiensten. Beide kan je laten blokkeren via onze dienst 6000.
Ook wat muisje zegt is correct ; op deze manier kan je inderdaad na gaan hoe je gsm staat ingesteld qua verbindingen en deze aanpassen.
Op dit moment is het een beetje afwachten waarom het factuur zo hoog is, wij zijn niet in de mogelijkheid om in een lopende factuur te gaan kijken. Moest je toch graag een blokkering laten zetten uit voorzorg,aarzel niet en neem contact met ons op via 6000 (je mag ook via privébericht mij hiervoor contacteren en dan doe ik het nodige).
Mvg Eva
Er zijn 2 redenen waardoor een factuur snel de hoogte kan ingaan, dit is langs de ene kant automatische verbindingen met internet of betaaldiensten. Beide kan je laten blokkeren via onze dienst 6000.
Ook wat muisje zegt is correct ; op deze manier kan je inderdaad na gaan hoe je gsm staat ingesteld qua verbindingen en deze aanpassen.
Op dit moment is het een beetje afwachten waarom het factuur zo hoog is, wij zijn niet in de mogelijkheid om in een lopende factuur te gaan kijken. Moest je toch graag een blokkering laten zetten uit voorzorg,aarzel niet en neem contact met ons op via 6000 (je mag ook via privébericht mij hiervoor contacteren en dan doe ik het nodige).
Mvg Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.