Hallo iedereen,
Soms gebeurt het dat de klank plotseling vervormd klinkt gedurende enkele tiental seconden, de stemmen klinken dan alsof de persoon helium ingeademd heeft (fijne piepstem).
Eerst dacht ik dat het probleem bij de zender zelf lag, maar als ik terzelfdertijd onze 2de tv, die nog via distributie aangesloten is, aanzet op dezelfde zender, klinkt de stem daar normaal.
Zijn er nog die dit probleem soms hebben of de oorzaak ervan kennen?
Groeten,
Jürgen
Bladzijde 1 / 1
Werk je met een HDMI-kabel of een scart ?
Ik werk met een HDMI kabel.
Dan zou het geluid goed moeten zijn, dus is er iets met de decoder of de verbinding.
mss gewoon de decoder eens laten heropstarten (duurt ongeveer 3 min vooraleer je terug beeld hebt en kunt zappen en om alle andere functies met de afstandsbediening te kunnen uitvoeren ca 13 min.
Ik heb dit probleem nu elke dag,dat het geluid vervormd.Het is meer een ombetant geluid.En vooral als ik zap van de 1 ne zender na de andere.Dan moet ik de box uitschakelen paar seconden wachten en terug aanschakelen.Dit is al 4 dagen bezig.Resetten heb ik al ontelbaar keer gedaan.Elke dag een paar keer je box moeten resetten is het ook niet he.
Heb zelf al een nieuwe hdmi kabel gestoken.
Ik dacht eerst dat het aan mijn tv lag,maar als ik die zelfde hdmi aan sluit met xbox360 of playstation3 is alles in orde.
Echt niet meer te genieten van Belgacom tv.Heb zelfs al een volledig reset van mijn bbox2 gedaan + nieuwe internet kabels gestoken.
Heb zelf al een nieuwe hdmi kabel gestoken.
Ik dacht eerst dat het aan mijn tv lag,maar als ik die zelfde hdmi aan sluit met xbox360 of playstation3 is alles in orde.
Echt niet meer te genieten van Belgacom tv.Heb zelfs al een volledig reset van mijn bbox2 gedaan + nieuwe internet kabels gestoken.
Beste
doe eens een Factory reset
de knoppen die dienen ingedrukt te worden zijn deze op het frontpaneel van de decoder
doe eens een Factory reset
de knoppen die dienen ingedrukt te worden zijn deze op het frontpaneel van de decoder
Factory Reset van BGC-decoder: voor een Belgacom V3-decoder trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "ON/OFF"> + "MENU" + "OK" tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los . voor een Belgacom V4-decoder trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken (of gebruik de aan/uit schakelaar aan de achterkant v/d decoder i.pv. de stekker) Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "MENU" + "BACK" + "OK" tot de boodschap "START DRa" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan 3 knoppen los. |
Bijkomende Opmerkingen: ♦ Opnames worden niet gewist blijven gewoon op HDD staan. ♦ Decoder zet zich terug naar originele fabrieksinstelling. De decoder wist de geïnstalleerde software en haalt deze opnieuw binnen van 't Bgc netwerk, de laatste firmware wordt effectief opgehaald. |
Beste Patrick ik doe elke dag een Factory rest van de V3-decorder.Als je dit een paar keer per dag moet doen dan klopt er iets niet he.
Beste cram
Neen dan is er zeker iets mis met de decoder.
Best morgen naar de technische dienst bellen en vragen voor een omruil nummer voor een nieuwe decoder.
mvg,
Neen dan is er zeker iets mis met de decoder.
Best morgen naar de technische dienst bellen en vragen voor een omruil nummer voor een nieuwe decoder.
mvg,
neem contact met de technische dienst op 0800 22 700
mvg
mvg
Ga ik zeker doen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.