steeds vallen internet

  • 28 December 2011
  • 9 reacties
  • 427 Bekeken

ik ben sinds oktober klant belgacom voor tv telefoon en internet ik heb nog niets dan problemen gehad steeds valt verbinding weg eerste dag moest ik de tvmodem bbinnen brengen en om ruilen week erachter nog steeds ondertussen vallend van internet de afstandsbediening de dag erop de b box de dag er na de verdeeldoosjes en nogmaals de digicorder 2 techniekers andere poort in kabine , ben reeds twee weken aant wachten weer op iemand aan telefoon krijg ik volgende te horen dat ze niet weten wat het is en bijgevolg ook me niet kunnen helpenRoepenik tel de dagen af dat ik zo vlug mogelijk weer kan overstappen , ik heb om toch tv te kunnen kijken terug beperkt abonnement andere firma

ik ben het echt moe!!!


9 reacties

beste,



Heb je al naar deze nummer 0800 22 700 gebeld !!

Normaal helpen ze u héél snel hoor en zijn altijd even vriendelijk !
heb ik al vaak gedaan hoor maar haalt dus niks uit ik val nog steeds van internet

Reputatie 7
Badge +3
Best eens de automatische lijntest doen door te bellen naar 080022424 indien je lijn op een repair profiel staat en mogelijk zal de test je terug op een normaal profiel zetten



mvg,
Reputatie 2
Badge +1
Blijven aandringen op een herstelling!

Reputatie 6
Badge +3
Beste ingridvds


Hoe zijn de computers,laptops verbonden? Ik bedoel met een netwerkkabel of draadloos. Wat je kan proberen is om met een netwerkkabel te surfen in plaats van draadloos. Desnoods kan je gebruik maken van powerline adaptors (plc adapters). Een verbind je met de b-box 1 of 2 en de andere adapter(s) verbind je met de computers of laptops. Hoe worden de decoders verbonden? Via het electriciteitsnet (plc adapters), draadloos (via Ruckuss) of bedraad


Groeten

familievandesype
ik heb 2 laptops en een pc ik heb de plc adapters pc verbonden met bbox en de pcl adapters zijn voor tv ik ga morgen is die lijn test doen we stonden tot vorige week onder monitoring maar hier van geen enkel kontakt meer gehad ik ben overgestapt naar belgacom omdat voor deliger was maar ik heb hier echt spijt van mijn dochter gaat eind haar abonnement belgacom ook naar concurrent en ik ok alleen duurt dat nog zeer lang dus :s

Ik had vroeger ook die adapters die via het electriciteitsnet gingen ,maar heb die die 'omgeruild' voor de RUCKUS ( deze http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/pages/private/t_hbs_tv_hard_ruckadhd.page? ) , die zijn véél beter ! Vroeger had ik haperend beeld als ik iets opnam en tegelijk een ander programma zag .
het is dat ze steeds in de knoop geraken omdat internet signaal steeds weg valt dus de bb box herstart spontaan herhaaldelijk dit tussen 18 en 21 u en vallen we dagje niet dan vallen we de dag erop 2x zoveel eergisteren gedurende 1 uur aan uit aan uit leve kabel tv dan zie je toch nog je programma want opnames kan je ook niet doen met steeds vallend internet

Toch nog maar eens bellen naar de operators en vragen of er een technieker langs kan komen he ! En mocht het dan toch aan Belgacom liggen ,dan moet jij niets betalen !

Reageer