Steeds opnieuw registreren op het netwerk voor mobiel internet.
Hoi iedereen,
sinds kort ben ik opnieuw Proximus en als ik mijn mobiel internet wil gebruiken, moet ik telkens via mijn telefoon (Acer Liquid Glow E330) weer registreren op het netwerk. Bij mijn vorige provider was dat niet nodig. Heeft iemand enig idee hoe dit komt? Ook de telefoon van mijn vriendin (hetzelfde type als de mijne) heeft dit probleem.
Groetjes
Nikki
Ik veronderstel dat alles goed ingestekd staat zoals ► http://support.nl.belgacom.be/app/staticpages/devices/nl/#/acer/liquid-glow-e330/internet/handmatig-instellen/" target="_blank Anders eens de vraag stellen via PB aan Eva ◄klik hier voor PBhttp://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank | |
Groetjes, Elsa |
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.