Ik probeer al 2 maanden punten in te ruilen voor een pay en go waardebon maar telkens zegt het systeem me dat ze nog geen mailadres van me hebben. Als ik dit dan intik en verzend krijg ik altijd weer opnieuw een foutmelding : er is iets fout gelopen probeer het later opnieuw. Maar het blijft dus fout gaan.
Help!
Beste, welke pay en go waardebon had je juist genoten en wat is het correcte emailadres en klantennummer? Kan je onze deze info even bezorgen via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 dan tracht ik zelf even de omruiling voor je in orde te brengen. Groetjes Freya
Bij het bestellen van een payandgo herlaadkaart van 5 euro ondervond ik technische problemen op het programma. Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt naar onze achterliggende dienst om de bestelling te plaatsen. De herlaadcode zal jou binnen max 5 werkdagen per mail verstuurd worden.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.