Hallo,
sinds ik een BBOX3 heb kan ik niet meer op mijn Steam Client en online gamen. Dit geld ook voor Origin (Battlefield etc).
Portforwarding heeft niets geholpen. Iemand een idee hoe dit op te lossen of zit er niks anders op dan aan Proximus te vragen om die boel zelf te deblokkeren?
Bladzijde 1 / 1
lees dit eens hier of cgnat je geen partner speelt
=> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/game-servers-via-internet-34478
=> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/game-servers-via-internet-34478
ik zie de ip translation niet staan in myproximus
Dan kan dit ook niet de reden zijn van je probleem.
Ook altijd best eens de bbox laten rebooten door zijn spanning 10 seconden te onderbreken, ook na veranderen van instellingen
ik weet niet welke poorten je geforwarded hebt maar dit zijn de poorten die normaal gesloten zijn en waarvan je enkele kunt open zetten:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_webtrouble/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/geblokkeerde-internetpoorten-openen.html
zie ook :=> http://bgctv.skynetblogs.be/#bbox3portmapping
hier werd er ook al enkele problemen met gaming besproken zoals bv hier
Ook altijd best eens de bbox laten rebooten door zijn spanning 10 seconden te onderbreken, ook na veranderen van instellingen
ik weet niet welke poorten je geforwarded hebt maar dit zijn de poorten die normaal gesloten zijn en waarvan je enkele kunt open zetten:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_webtrouble/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/geblokkeerde-internetpoorten-openen.html
zie ook :=> http://bgctv.skynetblogs.be/#bbox3portmapping
hier werd er ook al enkele problemen met gaming besproken zoals bv hier
wel bizar dat ik dit probleem niet had met bbox2 en ik dit nu plots wel heb met de 3. Aan mijn pc heb ik niets aangepast. Ik moest geen portforwarding doen bij de BBox 2 etc.
Volgens mij kan het probleem dus enkel intern de BBox 3 liggen.
Ik ben rechtstreeks verbonden op de BBOX dus ook geen wifi probleem.
Heb ook problemen met games van Origin die niet meer online geraken, dus aan steam alleen ligt het niet.
Heb een beetje de indruk dat het aan het Ipv6 ligt en UPnP die niet degelijk geconfigureerd is.
Zal dus Proximus helpdesk eens moeten bellen om dat admin password te krijgen dat ik terug kan wat ik kon met de BBOX2
Volgens mij kan het probleem dus enkel intern de BBox 3 liggen.
Ik ben rechtstreeks verbonden op de BBOX dus ook geen wifi probleem.
Heb ook problemen met games van Origin die niet meer online geraken, dus aan steam alleen ligt het niet.
Heb een beetje de indruk dat het aan het Ipv6 ligt en UPnP die niet degelijk geconfigureerd is.
Zal dus Proximus helpdesk eens moeten bellen om dat admin password te krijgen dat ik terug kan wat ik kon met de BBOX2
Dit Admin paswoord of expert paswoord ga je niet krijgen, maar zij kunnen daar natuurlijk wel in met die paswoorden
Hier vind je ook iets => https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=1456-EUDN-2493&l=dutch
Hier vind je ook iets => https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=1456-EUDN-2493&l=dutch
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.