Status van men VDSL overschakeling

  • 15 December 2010
  • 6 reacties
  • 483 Bekeken

Hallo,

Ik heb zaterdag een overschakeling gevraagd van adsl naar vdsl. VDSL was mogelijk.

Volgende stap moet ik wachten op een brief waar er staat dat ik ben overgeschakeld naar VDSL.

Ik verwacht nog steeds die brief. Wat is de status nu ? moet ik nog lang wachten ?

username : fb172408

MvG

6 reacties

Ik vrees er en beetje voor dat eva op dit moment nog geen zinnig antwoord kan geven. eerst moet men zien of er vdsl2 beschikbaar is. ik neem aan dat dit zekker in orde is als je dat bestelt hebt, dan moet men zien welke situatie je hebt, en of deze vdsl2 toelaat, zo niet moet men zien of dat men dit kan in orde laten gebrachen door de lassers. en dan moet er nog en nog en stel poorten toewijzen worden. en bij mij heeft mijn bestellig toch 3 dagen gedeurt voor ik de technishe situatie kon zien dus ik denk het ongeveer 3 dagen duurt voor ze dat klaar hebben. als er lassers moeten komen wil men eerst en afspraak maken dus ik zou zegge bel ze vandaag eens op en hoor wat er gaat gebeuren. als er lassers moeten komen dan kunnen ze in eens en afspraak maken.
Reputatie 6
Badge +3
Heeft men in de belgacomshop geen datum ingepland ?

Een overschakeling kan toch makkelijk 7 tot 14 dagen duren dacht ik, want er moeten hiervoor techniekers ingepland worden zodus...
Ja , de belgacom shop had gezegt max 3-4 dagen voordat het geactiveerd is. Maar steeds niets.
Beste Niels,

Uw aanvraag werd via de telefoonwinkel van Ath geregistreerd.

Momenteel is ze bij onze technische diensten in behandeling.

Men zal u zeker op de hoogte houden.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Hoelang kan dit nog duren ?
Badge
Niels, vooralleer u een bericht ontvangt kan dit tussen de 3 en 12 dan duren. Zaterdag tot vandaag zijn 2 werkdagen, uw aanvraag kan nl pas op maandag in behandeling genomen worden.

muisje

Reageer