Hoe kan ik op een BBOX statische(interne) IP'S toekennen aan mijn verschillende apparten?
Bladzijde 1 / 1
je dient te doen op de apparaten zelf, niet op de BBOX.
En waarom kan ik dat dan wel bij een Linksys, D-link,...?
Daarbij als ik dat alleen bij de apparaten zelf doe dan bestaat het gevaar dat het ip dat ik wil toekennen aan apparaat X al wordt toegekend aan apparaat Y als X uitstaat.
Ik had het kunnen denken dat die gratis Wifi een rommelbakje zou zijn.
Ik zal maar in mijn geldbuidel tasten voor een linksys en de wifi van mijn BBOX gewoon uitzetten.
Daarbij als ik dat alleen bij de apparaten zelf doe dan bestaat het gevaar dat het ip dat ik wil toekennen aan apparaat X al wordt toegekend aan apparaat Y als X uitstaat.
Ik had het kunnen denken dat die gratis Wifi een rommelbakje zou zijn.
Ik zal maar in mijn geldbuidel tasten voor een linksys en de wifi van mijn BBOX gewoon uitzetten.
Gebruik dhcp met leasetime forever, en je ondervindt ook nooit problemen
Als je je DHCP server in een andere range laat beginnen, zal je nooit een static IP adres krijgen wat al in gebruik is door een ander apparaat. Kan perfect met de BBOX2. Ook kan je idd je leasetime aanpassen indien gewenst.
Probleem is al lang opgelost (of niet) Want mijn nieuwe linksys is al besteld, vergelijk dit: http://ui.linksys.com/files/ gewoon eens met dat waardeloos instellingsscherm van die bbox router.
Mvg.
Mvg.
Als je uitgebreide routingsmogelijkheden wil ga je idd beter voor andere oplossingen.Maar wat jij wil is PERFECT mogelijk met de BBOX-BBOX2. Je loopt hier eerst te klagen om dan zelfs niet geholpen te willen worden??
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.