Hallo
Ik ben nieuw bij proximus en ook ik heb het probleem dat ik mijn app niet kan opstarten
Als ik inlog op de Proximus TV app krijg ik volgende melding:
"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus). Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Bladzijde 1 / 1
Misschien kan je hierbij nuttige info gebruiken:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Laat iets weten.
mvg.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Laat iets weten.
mvg.
Blijkbaar zijn er nog klanten met dit probleem, oplossing: bellen naar klantendienst op 080022200.
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/niet-inloggen-op-proximus-tv-app-37041
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/niet-inloggen-op-proximus-tv-app-37041
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.