Skip to main content
Ik was eens aan het kijken voor mijn opa omdat hij een betere lijn wou hebben. Ik raadde heb Internet start aan. Maar ik zie nu dat internet comfort goedkoper is (de prijs zonder promotie). Is dit een fout op de site (want ik dacht dat enkele maanden geleden €20 stond voor internet start) of is het weer belgacom die ambetant wilt doen.

Mijn opa heeft al een vaste lijn met adsl time.

beste

Start is gewoon duurder omdat de prijs die daar staat inclusief de vaste lijn is

Internet Start = 19.15 + vaste lijn aan 19 = 38.15 (ook verkrijgkbaar zonder vaste lijn aan 32,15)

aangezien uw opa reeds een vaste lijn heeft is hij er vanaf met die 19.15 bij te betalen

wat zijn de specificaties van vaste lijn met adsl time nu weeral?

mvg

Er staat ook dat comfort dezefde prijs is zoal met als zonder vaste lijn. Het klopt toch niet dat een tragere lijn met minder limiet duurder is dan een snellere lijn met meer limiet.

beste

heb je gelezen wat ik geschreven heb? start is goedkoper maar is enkel beschikbaar met vaste lijn (of met raw copper)

start : 19,15 (maar enkel in combinatie met vaste lijn/raw copper)

comfort : 32.92

mvg

Start met vaste lijn: € 38,15 /maand

Comfort met vaste lijn € 32,92 /maand

Zo staat het op de site. Comfort is duidelijk bijna €6 goedkoper dan Start.

beste

in comfort , daar zit geen vaste lijn in - maar je bent niet verplicht er één aan te schaffen

als je €32,92 betaalt dan heb je enkel het internet

start is enkel interessant als je al een vaste lijn hebt

mvg

Je doet het erom Calypoter ! Je schrijft Comfort met vaste lijn € 32,92 /maand, jaja, maar niet incl. 19€ voor de Classic line. Geen appelen met citroenen vergekijken hé..

Start met vaste lijn = 38.15€, maar voor jullie maar 19.15€ bovenopde Classic line.

Comfort met vaste lijn = 32.92 + 19 = 51.92€ of 13.77€ duurder

Een pack Telephony/Internet Comfort kost echter maar 43.97€ of maar 5.82€ meer dan Internet Start met Classic Line. Internet Start is echter niet mogelijk in een pack.

Hangt ervan af of je opa de extra's van Comfort nodig neeft, want Srtart kost toch maar 19.15€ me"er dan de telefoon.

In de kleine letters staat : "De prijzen van de Internet Comfort-, Favorite- en Intense-abonnementen zijn identiek met of zonder vaste lijn."

Dus ga ik er van uit dat de prijs van de vaste lijn al in de prijs van het internet inbegrepen is. Anders moeten ze dit eens duidelijk erbij zetten.

Er zitten anders nog wel teveel fouten in de site van belgacom. bv. Als ik hiet bovenaan op belgacom klik kom ik op de engelstalige site uit. En als ik op "meer info" klik onder de verschillende internet types is alles plotseling franstalig.

dat wil gewoon zeggen dat het voor de abonnementen Internet Comfort-, Favorite- en Intense niet uitmaakt of je wel of niet een vaste lijn hebt, dit in tegenstelling tot de Start. had misschien beter omschreven kunnen worden.

soit, ik hoop dat het nu duidelijk is?

mvg

Ja, ik vind ook dat het niet duidelijk genoeg is. 32.92€ voor Comfort zonder vaste lijn....da's goedkoop. In dat geval heeft Calypoter gelijk maar dan enkel voor iemand die geen Classic Line heeft. In het gaval van zijn opa dus niet, want voor hem kost een start wél maar 19.15€, voorlopig echter maar 10€ (29€ - 19€ Classic) voor 6 maanden net als Comfort, Favorite, en Intense.

En inderdaad, de meer info link geeft een franstalige display en je moet dan extra bovenaan rechts op NL klikken.

Dag allemaal,

Bedankt voor de info Sinjoor71 en xenne, voor Internet Start heb je inderdaad een vaste lijn nodig.

Internet Start aan 19,15 EUR + Classic Line aan 19 EUR = 38,15 EUR per maand.

Internet Comfort zonder vaste lijn kost 32,92 EUR, voor de vaste lijn komt er 19 EUR bij.

Een upgrade van Internet Start naar Internet Comfort is uiteraard altijd mogelijk.

(De info over de foutieve link is doorgegeven aan ons Webteam!)

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer