Hoi!
Op 13/04/2017 ben ik overgestapt op een abonnement. (Mobulus S met favo app facebook)
Deze werd normaal gezien de dag erna geactiveerd.
Ik heb hier ook bevestigingen van gekregen via sms.
Ik kreeg continu een sms dat ik 10mb had verbruikt en een hoge factuur moest beperken.
Ineens in het midden van een verleng weekend sluiten jullie mijn internet af.. Ik kon jullie niet bereiken en zat zonder internet..
Toen ik dinsdag 18/04 naar de klantendienst belde werd ik serieus afgesnauwd door de persoon aan de telefoon..
die insinueerde dat ik op verschillende sites zat waar ik eigenlijk niet op hoef te zitten en daarom mijn 1gig op is.. (op 2 dagen?!) en dat ik jullie maar moest mailen..
Dus vandaar mijn bericht.. ik ben echter zeer ontevreden dat jullie mij zo behandelen! Ik wil mijn internet terug en ik wil hier echt een compensatie voor! Ik ben nog
Maar juist overgestapt en ik heb nog geen internet gekregen en alleen maar miserie!! Ik ben echt ontevreden!
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.