Beantwoord

Spookopnames

  • 13 February 2017
  • 4 reacties
  • 283 Bekeken

Reputatie 1
In ProximusTV/MijnBibliotheek (op een desktop PC) zie ik een aantal (17) afleveringen van NCIS. Deze hebben allen een opnamedatum in januari 2017 en een speelduur van 1 minuut.

Op mijn PVR interface (TV/decoder) zie ik deze opnames niet.
Met ProximusTV kan ik ze niet afspelen.
Hoe kan ik ze wissen?

Zowel decoder als modem zijn intussen reeds een paar keer herstart geweest. Dat verandert niets aan de zaak.

Nand
icon

Beste antwoord door KimB 15 February 2017, 13:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Nand,

Kan je mij via privé bericht je lijnnr of klantennr bezorgen? Dan kijk ik het even voor je na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,

OdB
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het even nagekeken en zie inderdaad een aantal afleveringen van NCIS staan waarvan de opname gefaald is. Ik heb deze nu eens allemaal verwijderd, hierdoor zou je ze ook niet meer mogen zien op je Proximus TV app. Kan je dit even nakijken?

Mvg,

Kim,

Het Proximus team
Reputatie 1
Dat ziet er al veel beter uit. Dank u.
Er zitten nog een drietal "onzichtbare" tussen (zichtbaar via de TV app maar niet via PVR) waaronder twee opnames van "Crimes en haute société". Beide van 28 januari, eentje om 14:25, 82 minuten opname en een tweede om 06:54, 1 minuut opname. Ik zou deze echter willen laten staan want de opname vervalt binnen twee dagen en ik zou willen zien wat er gebeurt eens deze twee dagen verstreken zijn.

Verder heb ik nog volgende vragen/opmerkingen:

1. Waarom is de lijst van opnames verschillend tussen de TV app en de decoder? Twee verschillende bronnen?
2. Dat verschil is ook zichtbaar in de starttijd van de opnames. Daar is doorgaans 5 minuten verschil tussen de TV app en de decoder. Dit verschil variëert bij mij van 3 tot 7 minuten, maar is meestal 5 minuten.
3. Wanneer zal het mogelijk zijn om opnames te schrappen vanaf de TV App?

Tot binnen een paar dagen,
Nand
Reputatie 1
OK. Het is in orde nu. De vervallen programma's werden verwijderd, met inbegrip van de gefaalde opname.
Enig idee wanneer het zal mogelijk zijn op opnames te schrappen met de TV App interface?

Reageer