Skip to main content
Via mijn werkgever is een splitplan geactiveerd waardoor mijn werkgever een deel van de internetkosten voor zijn rekening neemt. Maar op de factuur zie ik niet welk bedrag in mindering is gebracht. Kan dit op de 'aanrekening' vermeld worden? Naar het schijnt gebeurde dat in het verleden wel.

Mvg

Greet
Dag GreetV



Je kan best klantgegevens sturen naar Het Proximus Team? (klantnr, contactnr, telefoonnr,)



Dan kunnen we eens kijken hoeveel korting je exact krijgt.



Alvast de excuses



Met vriendelijke groeten



Koen
Dank je voor de reactie. Ik heb mijn gegevens doorgestuurd.

Mvg

GreetV
Ondertussen heb ik een 10-tal dagen geleden mijn gegevens doorgestuurd, maar nog altijd geen reactie ontvangen.

Mvg

GreetV
Dag Greet,



Er is een dossier (40038547) opgemaakt voor de bevoegde dienst.



Deze zal alles voor je nakijken en je contacteren ivm de oplossing.



Alvast de excuses voor het wachten.



Met vriendelijke groeten



Koen

Reageer