Skip to main content
Deze nacht heb ik van proximus een sms ontvangen dat mijn tariefplan gewijzigd werd naar pay&go.

Nu kan ik niet meer bellen en ben ook niet meer bereikbaar.

Enig idee hoe dit op te lossen?
Kan je ons het betrokken nummer via een privébericht doorsturen? Kan via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.



Ik kijk dan graag even na waarom het exact verandert is en wat er dient te gebeuren.





Groetjes,

Lorentz.
Als het pay and go is dan ben je wel bereikbaar, maar moet je opladen om zelf te kunnen bellen.

best je contactpersoon voor gsm op je werk contacteren en hierover navragen.

Helpdesk-medewerkers hebben geen toegang tot fleet abonnementen.
Bedankt LozentzV en Frank om te reageren, Het was dus een fout van de werkgever en het abonnement zal terug gewijzigd worden. Het probleem met pay&go is dat men zich moet registreren vooraleer het bruikbaar is. Dat zal ik niet doen en nog een dagje geduld hebben.
Ach juist pay & go zijn inderdaad niet meer zo makkelijk sinds men zich moet registreren.

Hopelijk zet de werkgever samen met proximus de fout vlug recht.

Reageer