Speelt Belgacom met de voeten van haar klanten? (Zonet verstuurd naar EVA van belgacom)

  • 16 May 2013
  • 4 reacties
  • 1547 Bekeken


Hallo Eva


Ik probeer even mijn frustraties van me af te schrijven.


1)

Rond 12/04/2013 (ik dacht zelfs vroeger) heb ik telefonish een aanvraag ingediend om alle verkorte (sms) nummers te laten blokkeren op de 3 gsm nummers welke geregistreerd staan onder mijn contract. Wat blijkt nu, dit is nog steeds niet in orde, zei een vriendelijk medewerker me vandaag, ooh dit staat nog steeds open zie ik nu.

Op de factuur zijn ondertussen wederom zulke sms'en zichtbaar.

Ik contacteer hiervoor morgen de facturatiedienst.


2)

Rond 12/04/2013 heb ik het abonnement laten aanpassen van Generation MTV naar Smart. Na ettelijke problemen hebben alle 3 de GSM nrs een SMS ontvangen dat de omzetting gedaan is/was.

Wat blijkt, op de factuur worden gesprekken aangerekend van het moment het belkrediet boven de 15min gaat. Dus is deze optie ook nog altijd niet actief?


3)

In de e-Services staat nog altijd Generation MTV ipv Smart (is als met over gecommuniceerd). Ondertussen staat de prioriteit op het allerhoogste en zou het volgens uw vriendelijke medewerker ten laatste morgen in orde moeten zijn.


4)

Proximus klanten kunnen het beheer van zelf doen naar en van welke verkorte nummers ze SMSjes willen ontvangen, waarom kan dit niet actief gemaakt worden voor belgacom klanten?

Er staat op die pagina trouwens niet bij dat dit enkel en alleen voor proximus klanten is.

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/11054/~/bepaalde-oproepen,-sms'en-en-mms'en-blokkeren-op-uw-gsm


En toch is het vertrouwen in jullie als persoon/bedrijf nog niet helemaal weg, maar het hangt aan een zijden draadje.


Scheep daarom deze vragen niet af, met een antwoord in de zin van 'doorstroming door onze systemen, daar hebben we geen zicht op', maar onderneem actie en zorg dat de problemen van een lichtelijk gefrustreerde klant van de baan geraken.





Mvg


Peter

4 reacties














Best ook een privé bericht sturen naar Eva van Belgacom


⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)

PS: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/a_id/13731/c/1284,1389" target="_blank ☜klik hier







Groetjes, Elsa





Beste Peter,
Zou het mogelijk zijn om uw gsmnummers en klantenrekeningnummers door te geven zodat wij het voor u kunnen nakijken?

Mvg Eva
Beste Peter,

Als u uw klantenrekekningnummers of gsmnummers kunt doorgeven, zal ik dit voor u nakijken.

Mvg
Eva
Beste Peter_12,
Ik heb de dossierbeheerder gevraagd om u te contacteren met een status van dit dossier.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer