Ik dacht een nieuwe driver te moeten installeren voor mijn speedtouch 330 modem, maar ik vind deze modem niet terug bij de toestellen waar je een nieuwe driver voor kan installeren.
Sinds ik windows 7 heb geïnstalleerd kan ik slechts 1 keer aanloggen in het netwerk. Als de verbinding wegvalt, dan moet de computer herstarten omdat bij het aanloggen telkens een foutmelding verschijnt. Bovendien kan de tweede gebruiker van mijn computer helemaal niet aanloggen wegens een foutmelding dat de login niet herkend wordt.
Bladzijde 1 / 1
De speedtouch werkt niet samen met windows 7.
Kijk eens op www.belgacomtv.be of HD voor jou beschikbaar is.
Indien ja, kan je omschakelen op VDSL2, met hogere snelheden en je krijgt er gratis een nieuwe modem bij (bbox2)
Omschakelen is trouwens gratis!
Desnoods even navragen op 0800 22 800 of VDSL2 voor u mogelijk is.
Kijk eens op www.belgacomtv.be of HD voor jou beschikbaar is.
Indien ja, kan je omschakelen op VDSL2, met hogere snelheden en je krijgt er gratis een nieuwe modem bij (bbox2)
Omschakelen is trouwens gratis!
Desnoods even navragen op 0800 22 800 of VDSL2 voor u mogelijk is.
en indien vdsl2 toch niet beschikbaar zou zijn kan je nog altijd een andere modem (bbox2) ophalen in een belgacom center
't zou natuurlijk leuk meegenomen zijn mocht je kunnen overschakelen naar vdsl2 aangezien dit sneller & stabieler is
mvg
't zou natuurlijk leuk meegenomen zijn mocht je kunnen overschakelen naar vdsl2 aangezien dit sneller & stabieler is
mvg
Tot hoelang is de overschakeling nog gratis ? ik dacht dat het afgelopen was de 16 de november !
tot zover ik weet was de gratis activatie inderdaad tijdelijk gratis tot 6 november.
ik heb reeds gevraagd aan Eva van Belgacom of er eventueel een verlenging was, maar kreeg hierop geen reactie, zie https:///posts/917ed7b13d
mvg
ik heb reeds gevraagd aan Eva van Belgacom of er eventueel een verlenging was, maar kreeg hierop geen reactie, zie https:///posts/917ed7b13d
mvg
raar dat ze daar zo moeilijk op antwoordden !!
ik heb al ergens gehoord van tot 26 november maar ja met geruchten ben je niet veel hé!
ik heb al ergens gehoord van tot 26 november maar ja met geruchten ben je niet veel hé!
Neen, daar wordt opzettelijk vaag over gedaan denk ik....al zou het een marketingstunt moeten kunnen zijn, tenzij ze de capaciteit van het huidige ROP-netwerk al uitgeput hebben ??.
tsja ricy, uiteindelijk zou ik de mensen hier graag correct informeren. 6 november werd destijds gegeven door een officiele bron, kan natuurlijk zijn dat ze deze nu permanent gratis hebben gemaakt, maar we zullen dus moeten wachten op een bevestiging uit officiele bron.
marketingstunt? rop netwerk uitgeput? bijlange niet....
persoonlijk vind ik het eigenlijk logisch dat die upgrade gratis is, tenslotte is het maar na die upgrade dat die mensen de snelheden gaan kunnen krijgen waarvoor ze al een tijd betalen
mvg
marketingstunt? rop netwerk uitgeput? bijlange niet....
persoonlijk vind ik het eigenlijk logisch dat die upgrade gratis is, tenslotte is het maar na die upgrade dat die mensen de snelheden gaan kunnen krijgen waarvoor ze al een tijd betalen
mvg
de conversie is voorlopig verder gratis tot 31/01/12
muisje
muisje
Bedankt muisje voor de info.
kan je dat dan nergens vinden op de belgacom site zelf want als je dit door geeft aan mensen die vragen stellen op forum hieromtrent dan is het altijd officieler en komt het voor hen meer geloofswaardig over als je kan verwijzen naar de bgc site.
mvg,
kan je dat dan nergens vinden op de belgacom site zelf want als je dit door geeft aan mensen die vragen stellen op forum hieromtrent dan is het altijd officieler en komt het voor hen meer geloofswaardig over als je kan verwijzen naar de bgc site.
mvg,
bedankt voor de info, muisje
mvg
mvg
Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben gisteren naar de Belgacom geweest en kreeg daar de nieuwe modem gratis mee. Alles werkt nu weer zoals het hoort.
beste
bedankt voor de melding - ik veronderstel dat vdsl2 nog niet beschikbaar was voor jou, of heb je er niet naar gevraagd?
mvg
bedankt voor de melding - ik veronderstel dat vdsl2 nog niet beschikbaar was voor jou, of heb je er niet naar gevraagd?
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.