Ik heb al verschillende keren dezelfde melding ontvangen toen ik contact wou opnemen met een bepaald email adres. Zie mail failure die ik terug krijg. hoe kan dit worden opgelost? Dit is voor zover ik weet een legitiem mail adres en spam heb ik hiervan nog nooit ondervonden het rare is dat zij wel kunnen mailen naar mij met dit adres terwijl ik niet terug kan mailen.
The following message to was undeliverable.
The reason for the problem:
5.1.0 - Unknown address error 554-'5.7.1 : Client host rejected: Netblock known for sending spam. Please use your providers smarthost to send mail'
Reporting-MTA: dns; mailsec102.isp.belgacom.be
Final-Recipient: rfc822;info@velomobiel.nl
Action: failed
Status: 5.0.0 (permanent failure)
Remote-MTA: dns; [94.142.245.145]
Diagnostic-Code: smtp; 5.1.0 - Unknown address error 554-'5.7.1 : Client host rejected: Netblock known for sending spam. Please use your providers smarthost to send mail' (delivery attempts: 0)
Bladzijde 1 / 1
Hey,
Kan je via een privebericht naar Het Proximus Team je E-mail, en klantennummer doorgeven aub. Via deze link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
Jean-Paul
Kan je via een privebericht naar Het Proximus Team je E-mail, en klantennummer doorgeven aub. Via deze link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
Jean-Paul
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.