spam-mail + email paswoorden geblokkeerd

  • 5 April 2013
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken


Sinds gisteren krijg ik een hoop spam-mail op mijn skynet email adres. Sinds vanochtend kan ik niet meer aanloggen op mijn mailbox .. ook niet via webmail .. ik krijg de melding dat mijn paswoord niet correct is .. het lijkt erop dat er iets is met mijn mailaccount.





Heb al 2 maal geprobeerd contact op te nemen met 080022800, maar dankzij de menuutjes geraak ik niet tot bij een geschikt persoon.





Kan iemand mij op het goeie spoor brengen?

2 reacties












paswoord kan je wijzigen via e-services, in de rubriek mijn berichten






Groetjes, Elsa
















Ik denk juist aan iets, je bent mss op de black list gekomen.


herstart eens je modem,

10 sec stekker uit stopcontact en terug steken om volledig te laten opstarten

en probeer dan nog eens je webmail,


laat eens weten of het werkt







Groetjes, Elsa




Reageer