Spam filtering

  • 21 May 2015
  • 3 reacties
  • 423 Bekeken

Kan ik zelf in MyProximus ongewenste mails definieren zodat die automatisch gedelete worden ? Kan ik een bepaalde afzender als spam definieren zodat die automatisch verwijderd wordt ?


Dank je.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Ja, dit is mogelijk als je een filter aanmaakt. Log in op de Proximus webmail, ga vervolgens naar Configuratie,E-mail, Filter, klik op de knop Nieuw. Geef de regel een passende naam.Wanneer je op bepaalde trefwoorden wil filteren moet je bij Als aan één/alle (dat kan je zelf kiezen) van de volgende voorwaarden,daar kan je zelf kiezen in welk veld de filter moet kijken Afzender/van, onderwerp,cc in het derde veld kan je zelf trefwoorden ingeven of spammers e-mail adres. Ik veronderstel dat je nog steeds de verwijderde mails zal terugvinden in de prullenbak van de webmail, maar daar ben ik niet zeker van.
aan medewerkers eens via http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" target="_blankvragen of wachten tot iemand dit uit ervaring weet hoe het moet.
Ik heb het zelf nog nooit uitgetest maar uit een ander antwoord kan het volgende blijkbaar wel:



  • http://forum.proximus.be/comment/168621" title="Permalink




Eddy . : het probleem met de 2de mailbox is het feit dat het maximum aantal blocked senders is overschreden. Gelieve u in te loggen opnieuw via webmail: instellingen-email- beveiliging en de lijst met blocked senders te cleanen op dubbele domeinnamen /emailadressen. MVG Sabine




Reageer