Spam

  • 28 April 2013
  • 7 reacties
  • 859 Bekeken


Hallo,


het laatste jaar heb ik geen spam ontvangen via mijn skynet email-adres . Sedert enkel dagen een vijftal per dag . Is er iets veranderd bij skynet ?


Ik denk dat ik , buiten via webmail de spam verwijderen en zo verhinderen dat de spam binnen komt , niks kan ondernemen . Of toch wel ?





Grtn





Jan

7 reacties

















Hoe meer je uw mail adres gebruikt hoe meer kans op spam,


bv ik gebruik mijn @skynet.be adres niet en ik krijg ook geen spam binnen



Groetjes, Elsa


niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



















Ik weet niet of er een reden is dat belgacom hun spamfilter minder spam tegenhoudt


mss is dit een vraagje voor Eva van Belgacom.



Groetjes, Elsa


niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



















Beste Jan ,





Dit is gewoon een vaststelling en geen oplossing die ik hiermee gepost heb, meer heb ik daar niet mee bedoeld.


Ik heb verschillende mail adressen , hotmail , gmail, skynet, enz.... en ik stel vast dat bij deze die je het meest gebruikt in mijn geval hotmail dat ik daar veel meer spam heb dan bvb gmail en omdat ik persoonlijk skynet niet gebruik heb ik er geen enkele die binnen komt.


En ik heb zeker niet willen insinueren dat je die dan niet moet gebruiken want het is niet omdat ik hem niet gebruik dat ik daarmee iedereen wil aansporen om hem ook niet te gebruiken daar doet iedereen zijn vrije goesting mee.


Dus sorry Jan, als ik verkeerdelijk over gekomen ben.



Groetjes, Elsa


niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



















Als volgt:


• Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)



Groetjes, Elsa


niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter








Beste TROUTER,

Kan ik uw emailadres krijgen via privébericht? Dan kijken wij het na.

Met vriendelijke groeten,
Eva
















Ja die jeugd van tegenwoordig hé Pierre ;-)


stuur eens een privé bericht aan Eva van Belgacom met vermelding van je e-mailaccount waarover het gaat


Als volgt:

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter














Inderdaad ik krijg hier ook geen spam meer binnen






Groetjes, Elsa




Reageer