Skip to main content
Eind december kreeg ik omwille van een aantal storingen (een paar dagen geen TV) bij Belgacom TV van de klantendienst een sorry pass waarmee ik voor 10EUR dingen kon huren (oa films, ...). Nu zoek ik al een tijdje achter een vermelding van die sorry pass in mijn e-services (facturatie) als bevestiging maar ik kan er jammer genoeg niets over vinden. Met alleen een mondelinge bevestiging van de klantendienst durf ik die 10EUR niet gebruiken omdat ik denk dat deze dan aangerekend wordt op mijn volgende factuur. Kredietnotas vind ik wel in de e-services ... sorry passes ook (ergens)?



alvast bedankt

Neen, die staan niet in e-services. Je zal gewoon bij het huren van films via de on-demand video bovenaan zien staan dat je 'credits' hebt.



Bij het aankopen van een item verschijnt dan de boodschap '0 euro toegevoegd'


Ik heb het net gecontroleerd en zie geen 'credits' staan bij het huren van films. Wil dat dan zeggen dat de klantendienst de beloofde sorry pass (op 29/12/2010 omstreeks 13h telefonisch overeengekomen) van 10EUR 'vergeten' toe te kennen is? [klantennummer : 1435230]


Reageer