Beantwoord

Sommige tabs op MyProximus website niet beschikbaar wegens technische problemen

  • 4 October 2016
  • 5 reacties
  • 204 Bekeken

Twee items werken niet in MyProximus (website), wegens technische fout: "Mijn Account" en "Mijn Facturen". Al de rest werkt wel. Ik heb op voorstel van de helpdesk al eens alle cookies en offline content gewist maar dit helpt niet. Ik krijg overigens dezelfde fout als ik inlog met een browser op Mac, PC, iPad, iPhone.
Kunnen jullie mijn account eens nakijken, ik stuur de gegevens via een privé bericht.
Dank u.
icon

Beste antwoord door Kristof Bogaerts 5 October 2016, 09:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge
Kan je nog eens kijken?
Er was een probleem met data quality dat ik opgelost heb voor.
user verwijderd en opnieuw aangemaakt voor jou.
Werkt perfect nu. Knap werk! Hartelijk dank voor de efficiënte en supersnelle service!
Reputatie 7
Badge +3
Fijn om te horen dat alles nu werkt!

Groetjes,

Antonella
Hallo,

Ik heb eenzelfde probleem, ik kreeg het eeuwige laadscherm op de mijn facturen tab. Ik heb nog nooit geweten dat het gewerkt heeft.
Iemand die me kan verder helpen?

Groetjes
Maarten
Reputatie 3
Badge
Dag Maarten,

Kan je ons via een privébericht aan het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)


je klantgegevens (klantnr., tel.nr., gsm nr., my proximus login) bezorgen, dan zal een collega je hierover contacteren.

Groetjes,

Jos


Reageer