Rond 23:10 bevroor mijn TV-beeld terwijl ik TV aan het kijken was. Daarna verscheen na 20-tal seconden 'Software update' gevolgd door Belgacom Welkom en een restart van mijn decoder. Midden in een TV-uitzending om 23:10 deze avond?
Bladzijde 1 / 1
Inderdaad een V3, maar op dat moment was geen opname gepland. Het was wel de eerste keer dat ik het voorhad ... Enfin ja, voor alles ene eerste keer zeker?
Heb ook een V3 en heb het gelukkig nog niet voorgehad. Een goeie zaak dat de opstart nu maar 3 minuten meer duurt (om te kijken en zappen toch). Als er een PVR opname bezig is ben je wel de klos, want die start eerst na een 10-tal minuten terug...voor nPVR opnames is dat niet van toepassing natuurlijk.
Ik heb het slechts één maal voor gehad met de V4
al paar keer voor gehad met een V3, wel telkens op moment dat ik aan het opnemen was
mvg
mvg
Beste Mexxodus,
Zoals vermeld is dit een fout, en geen software update die je programma onderbrak.
Als deze storing zich herhaalt, kan u best contact opnemen met onze technische dienst op het nummer 0800/22700.
Hier kan uw Tv gedeelte nagekeken worden, opnieuw geconfigureerd, of desnoods een omruilingsnummer voor de decoder gegeven worden.
Mvg,
Eva van Belgacom
Zoals vermeld is dit een fout, en geen software update die je programma onderbrak.
Als deze storing zich herhaalt, kan u best contact opnemen met onze technische dienst op het nummer 0800/22700.
Hier kan uw Tv gedeelte nagekeken worden, opnieuw geconfigureerd, of desnoods een omruilingsnummer voor de decoder gegeven worden.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.