Software decoder V5 NTE_6.32.3.38


Reputatie 5
Badge +3
Sinds de laatste SW van de V5 opname problemen:
3 films niet opgenomen:
1/ straw dogs, opname op 25/7, zender Q2, 20:35
2/ A dauhter's nightmare; 24/7; Vitaya; 13:45
3/ R.E.D.; 26/7; VTM; 21:50
Kunnen deze terug worden gebracht?

2de probleem: live kijken --> pauzeren, wanneer terug word hervat storingen in beeld, blokjes, enz...oplossing door terug verder te spoelen tot aan het live moment.
3de probleem: opname kijken --> stoppen , bij het opnieuw hervatten keert de opname een half uur terug.
de update ging nochtans bugs in de opnames herstellen!?

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global...

Jdm, voor je eerste probleem met 3 opgenomen films heb ik contact genomen met de betrokken dienst om dit in orde te brengen,

Voor problemen 2 en 3, heb je al eens alle toestellen herstart voglens deze procedures :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_surftrouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Ik heb ondertussen eens gekeken bij mij aangezien ik ook de laatste NTE versie heb en bij mij treden deze "problemen" niet op
2de probleem: live kijken --> pauzeren, wanneer terug word hervat storingen in beeld, blokjes, enz...oplossing door terug verder te spoelen tot aan het live moment.
3de probleem: opname kijken --> stoppen , bij het opnieuw hervatten keert de opname een half uur terug

Of het zou moeten zijn dat er verschil in probleem is tussen v5 en v5c?
Reputatie 5
Badge +3
Het 3de probleem werd mij gemeld, doe zelf niet zoveel opnames, zal het dus eens uitvoerig testen na een reset vd decoder V5.
De storingen beeld en geluid heb ik tijdens live kijken wanneer wordt gepauzeerd en terug wordt gekeken.
Zal de decoder resetten, desnoods een facreset, en zal het verder opvolgen.
Laat iets weten.

mvg
Reputatie 5
Badge +3
Ben nu al zo lang klant digitale TV bij Belgacom/Proximus, de opnames blijven na de 35ste update nog steeds een onoplosbaar probleem, pas op het is al veeeeel verbeterd, maar toch nog altijd niet bugvrij!

Mvg
Inderdaad opnames zijn tot hiertoe nog nooit volledig bug-vrij geweest, want ik heb mijn vader daar altijd al over horen klagen, en die is al heel lang klant.
Reputatie 6
Badge +4
Beste,

kan je volgende decoder eens herstarten

is voor ons momenteel niet bereikbaar
Serial Number 252614704
MAC Address 38C85CC21A75

mvg sb
Inderdaad opnames zijn tot hiertoe nog nooit volledig bug-vrij geweest, want ik heb mijn vader daar altijd al over horen klagen, en die is al heel lang klant.
Is eigenlijk wel vreemd want ik ben ook al heel lang klant bij Bcom/PX en ik heb eigenlijk nooit echt gigantische problemen gehad noch met de V3b alhoewel er toen wel méér probleempjes waren dan nu met de V5c, zeker sinds die laatste 2 firmware updates, schijnt die zo goed als foutloos te werken ... misschien ligt het toch wel aan mijn geinstalleerde koeling van zowel modem als decoders? LOL 😁 .. misschien moeten mensen wat minder zitten prutsen met hun toestellen? 😁 😁
Reputatie 5
Badge +3
Gigantisch nu ook weer niet, het is enkel in de "mijn opnames" dat er af en toe problemen zijn, heb deze in het verleden hier al genoeg naar voor gebracht, maar zoals ik zei, het is al heel wat verbeterd in de zin van het gebeurt niet meer zo frequent.
Toch mag het niet dat men 3 opnames kwijt speelt nadat ze in de planning vermeld stonden.

Mvg
Reputatie 5
Badge +3
Beste,
kan je volgende decoder eens herstarten
is voor ons momenteel niet bereikbaar
Serial Number 252614704
MAC Address 38C85CC21A75

mvg sb

Hoezo niet bereikbaar? Beide decoders staan altijd aan of in standby.
Heb de 3 opnames nog steeds niet terug!
mvg.
Inderdaad opnames zijn tot hiertoe nog nooit volledig bug-vrij geweest, want ik heb mijn vader daar altijd al over horen klagen, en die is al heel lang klant.
Is eigenlijk wel vreemd want ik ben ook al heel lang klant bij Bcom/PX en ik heb eigenlijk nooit echt gigantische problemen gehad noch met de V3b alhoewel er toen wel méér probleempjes waren dan nu met de V5c, zeker sinds die laatste 2 firmware updates, schijnt die zo goed als foutloos te werken ... misschien ligt het toch wel aan mijn geinstalleerde koeling van zowel modem als decoders? LOL 😁 .. misschien moeten mensen wat minder zitten prutsen met hun toestellen? 😁 😁
Ik heb toch ook geen probleem dus, wat bewijst dat dan, toch niet dat het alleen deze zijn dien prutsen die problemen hebben, ik denk het niet want mijn vader zou zelf niet weten hoe hij moet prutsen 😄 😃 dus ik denk dat hij beter meer zou prutsen dan 🤔

PS: en ik kan er u nog bij vertellen dat er bij mij geen koeling op staat zelf nog veel erger mijn v5c staat zelf van in het begin al in een gesloten kast, wat normaal gezien ook niet aangeraden is terwijl mijn vader (V5 decoder) wel problemen heeft met opnames en op een open plaats staat waar wel degelijk ventilatie is.
Plus dan nog waarom zou het dan alleen zijn met opnames dat hij problemen heeft?
Reputatie 7
Badge +4
Jdm, om het probleem te verhelpen dienen we van op afstand je deocoder uit te lezen en na te kijken. Hiervoor is het nodig dat je decoder bereikbaar is, kan je voor de zekerheid nog eens alle toestellen herstarten volgens deze procedure:

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global...
Reputatie 5
Badge +3
Jdm, om het probleem te verhelpen dienen we van op afstand je deocoder uit te lezen en na te kijken. Hiervoor is het nodig dat je decoder bereikbaar is, kan je voor de zekerheid nog eens alle toestellen herstarten volgens deze procedure:

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global...


Maar hoe bereikbaar?? Mijn decoders staan altijd of in standby of aan...begrijp het niet zo goed, moet ik nu alles vanaf de modem en de 2 decoders herstarten om zichtbaar te zijn? Oké, zal dit morgenvoormiddag doen.
Graag feedback a.u.b.

mvg. janick
Reputatie 7
Badge +6
Ik zie dat de decoder intussen bereikbaar zijn. Ik stuur het opnieuw door en houd je op de hoogte!
Reputatie 5
Badge +3
? Nu zijn ze terug bereikbaar...heb ze nochtans nog niet herstart...ok, wacht af of de opnames terug worden geplaatst.

mvg.
Reputatie 6
Badge +4
jdm_01

De films

‘Straw Dogs’ en

‘A Daughter’s Nightmare’

werden gepushed

RED vonden ze niet, enkel RED2 maar datum kwam dan niet overeen met wat je doorgaf.
Reputatie 5
Badge +3
Sabine,

Alvast bedankt.
Wat betreft RED, werd zo gemeld door mijn dochter.

Mvg.

Reageer