user : fa052644
2 vraagjes :
1. Verleden jaar rond mei, ging het mogelijk zijn om Belgacom TV te hebben ( met gevolg ook een hoger internetsnelheid ). Tot nu is dit nog steeds NIET mogelijk en we zijn dus al een jaar verder ??? Wanneer zal dit nu wel voor mij mogelijk zijn ?
2. Al een week of 2 problemen met het internet...soms valt het uit. Zijn er ergens werken bezig of die dat kan veroorzaken ? Gelieve de snelheid wel niet te verminderen...ik heb nu maar max. 3,5 Mbps.
Alvast bedankt.
Snake
Bladzijde 1 / 1
Beste Snake,
na controle is blijkbaar nog geen Belgacom TV beschikbaar voor u. Mogelijk kan men u bij de klantendienst meer info geven over wanneer dit voor u beschikbaar zou komen.
Voor het probleem van de uitval, is het de modem zelf die uitvalt? Of valt het draadloos weg? Of is het nog iets anders? Momenteel zien we totaal geen connectie met uw modem, waarschijnlijk omdat hij uitstaat? Kan u eventueel onze technische dienst contacteren als uw modem aanstaat? Dan kunnen we ook een test doen van uw lijn en kunnen we nakijken wat de oorzaak is van de uitval.
Nummer van de technische dienst : 0800/22700
Nummer van de klantendienst : 0800/22800
Mvg
Eva van Belgacom
na controle is blijkbaar nog geen Belgacom TV beschikbaar voor u. Mogelijk kan men u bij de klantendienst meer info geven over wanneer dit voor u beschikbaar zou komen.
Voor het probleem van de uitval, is het de modem zelf die uitvalt? Of valt het draadloos weg? Of is het nog iets anders? Momenteel zien we totaal geen connectie met uw modem, waarschijnlijk omdat hij uitstaat? Kan u eventueel onze technische dienst contacteren als uw modem aanstaat? Dan kunnen we ook een test doen van uw lijn en kunnen we nakijken wat de oorzaak is van de uitval.
Nummer van de technische dienst : 0800/22700
Nummer van de klantendienst : 0800/22800
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.