Beantwoord

Snelheid KBC online banking?

  • 10 mei 2017
  • 1 reactie
  • 199 Bekeken

Na een online betaling te doen via kbc online ,, omdat ik geen facturen had gekregen en domiciliering iets fout was gelopen, was mijn internet afgesloten , heb ik nu direcr alles betaald,

Hoe lang voor bewerking is gebeurd ?

Moet ik nog een heractivatie doen of is dit auromatisch ?

Gelieve snel een antwoord , heb internet nodig voor de zaak !

Mvg
icon

Beste antwoord door HeidiE 11 mei 2017, 12:32

Dag Tilleman,

In principe verloopt ná ontvangst van betaling alles automatisch en is de verbinding binnen 24u terug actief.

Indien niet, dan ontvang ik graag klantgegevens voor nazicht via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

HeidiE
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Tilleman,

In principe verloopt ná ontvangst van betaling alles automatisch en is de verbinding binnen 24u terug actief.

Indien niet, dan ontvang ik graag klantgegevens voor nazicht via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

HeidiE

Reageer