Beste Eva,
mijn verbinding heeft nummer fb577592.
Is er een concrete planning wanneer VDSL2 beschikbaar is ?
Momenteel heb ik internet favorite met op papier een dwonload van 25 MBps. In realiteit heb ik een download van 4 MBps.
Dus ben ik toch beter af met een internet Comfort met download 12 MBps als ik toch maar 4 MBps binnenkrijg ???
Ik wordt bestookt voor gratis belgacom TV, maar met deze bandbreedte houd ik geen internetsnelheid meer over...
Of zie ik dit verkeerd ?
bedankt voor antwoord.
Technoob
Bladzijde 1 / 1
nee, u ziet dat volledig correct. hopelijk bent u aansluitbaar op vdsl2, dan gaat er een nieuwe wereld voor u open...
navragen kan inderdaad via Eva maar ook via de klantendienst
succes
mvg
ps: via de beschikbaarheidtest van belgacom tv (link : http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv ) kan je al een goeie indicatie[/b] krijgen of vdsl2[/b] wel of niet mogelijk zal zijn, indien je daar krijgt dat je 2[/b] tv's[/b] kan aansluiten én[/b] HD[/b] mogelijk is zal je op vdsl2[/b] aangesloten kunnen worden
navragen kan inderdaad via Eva maar ook via de klantendienst
succes
mvg
ps: via de beschikbaarheidtest van belgacom tv (link : http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv ) kan je al een goeie indicatie[/b] krijgen of vdsl2[/b] wel of niet mogelijk zal zijn, indien je daar krijgt dat je 2[/b] tv's[/b] kan aansluiten én[/b] HD[/b] mogelijk is zal je op vdsl2[/b] aangesloten kunnen worden
Maar Eva, dat zal voor morgen zijn.....;)
Kan je hier zelf nakijken gaat wel over Belgacom TV maar als je daar ziet dat er mogelijk is om 2 of 3 tv's aan te sluiten en/of HD dan is er VDSL beschikbaar en kan je over 20 of 30Mbit beschikken ipv de 4Mbit die je nu hebt. dit is de link:
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv
Bedankt voor jullie reacties. Heb het via de link nagekeken en kan maar 1 TV aansluiten, dus "no VDSL2 for me" 😞.
Beetje pissed off dat ik al jaren favorite betaal terwijl ik met comfort hetzelfde resultaat zou hebben qua snelheid. Was er allemaal niet zo mee bezig tot ik me er dit weekend in verdiepte omdat we wel graag digitale tv in huis halen.
Maar in dit geval zou dat dus nog knabbelen aan mijn schamele 4 Mbit snelheid... dus geen belgacom TV, wil niet inboeten op mijn internetsnelheid.
Bedankt voor jullie hulp !
Beetje pissed off dat ik al jaren favorite betaal terwijl ik met comfort hetzelfde resultaat zou hebben qua snelheid. Was er allemaal niet zo mee bezig tot ik me er dit weekend in verdiepte omdat we wel graag digitale tv in huis halen.
Maar in dit geval zou dat dus nog knabbelen aan mijn schamele 4 Mbit snelheid... dus geen belgacom TV, wil niet inboeten op mijn internetsnelheid.
Bedankt voor jullie hulp !
da's jammer dat vdsl2 nog niet beschikbaar is voor jou, eva kan misschien eens kijlken of er iets in de planning staat
mocht je downgraden naar comfort, hou er dan wel rekening mee dat er een nieuw jaarcontract ingaat, er is ook een swapcost van €6,20
mvg
mocht je downgraden naar comfort, hou er dan wel rekening mee dat er een nieuw jaarcontract ingaat, er is ook een swapcost van €6,20
mvg
Beste Technoob,
VDSL2 is inderdaad nog niet beschikbaar voor u.
Ook is er nog geen toekomstige datum zichtbaar wanneer dit wel het geval zou zijn.
Mvg,
Eva van Belgacom
VDSL2 is inderdaad nog niet beschikbaar voor u.
Ook is er nog geen toekomstige datum zichtbaar wanneer dit wel het geval zou zijn.
Mvg,
Eva van Belgacom
Bedankt Eva,
gelukkig krijg je op dit forum nog duidelijke antwoorden. De Helpdesk is een ander paar mouwen. Ga nakijken hoe dat zit met mijn getrouwheidscontract en overstappen naar Telenet lijkt me. Had Belgacom binnen redelijke termijn VDSL2 aangeboden was ik zeker gebleven, maar betalen voor ADSL , 4 MBps krijgen en geen zicht op HD TV legt de prijs/kwaliteit voor mezelf duidelijk in het voordeel van telenet.
Bedankt aan iedereen die reageerde ! Ben heel wat wijzer geworden.
gelukkig krijg je op dit forum nog duidelijke antwoorden. De Helpdesk is een ander paar mouwen. Ga nakijken hoe dat zit met mijn getrouwheidscontract en overstappen naar Telenet lijkt me. Had Belgacom binnen redelijke termijn VDSL2 aangeboden was ik zeker gebleven, maar betalen voor ADSL , 4 MBps krijgen en geen zicht op HD TV legt de prijs/kwaliteit voor mezelf duidelijk in het voordeel van telenet.
Bedankt aan iedereen die reageerde ! Ben heel wat wijzer geworden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.