Skip to main content
beste,



Sinds het begin (toen het nog adsl starter plus heette) hebben we internet Intense. Na heel wat jaren hebben we nog steeds een download van 2,5Mbit/s (+-400KB/s) ipv 30Mbit en een upload van 0,40Mbit/s ipv 4,5Mbit/s. Een klein verschil kan nog te wijten zijn aan een afstand van de centrale of dergelijke, maar een snelheid van 10x minder dan theoretisch lijkt me toch erg laag..Dit komt trouwens ongeveer overeen met de snelheden van Internet Start,terwijl we wel de volle pot betalen voor Intense en voor 5,- meer bij Telenet een download hebben van 60Mb/s ipv de 2,5 nu



adres: Oostrozebeke/Ingelmunstersteenweg



mvg

Wat voor modem heb je ?


De snelheid van uw lijn is afhankelijk van de technische mogelijkheden, los van het door u gekozen abonnement. Snelheden van 16 Mbit en hoger zijn enkel mogelijk als u aangesloten bent op VDSL2 (= bbox2-modem).



Post hier even uw login, dan kunnen de mensen van Belgacom nakijken of u aansluitbaar bent op VDSL2.



Indien ja, dan kan u een omschakeling aanvragen, eenmalig €50, bbox2 modem inbegrepen.



Indien nee kan u ofwel uw abonnement aanpassen naar Comfort, zodat u de helft minder betaalt maar ongeveer evenveel krijgt, ofwel gaan aankloppen bij de gele mannen van Mechelen.


Beste GuillaumeM,





De up- en downloadsnelheid zijn afhankelijk van de afstand tussen het aansluitingspunt en de centrale,van de computerinstallatie, van de binnenbekabeling en van de technologie die beschikbaar is bij u.



Een Internet Intense biedt namelijk ook meerdere voordelen dan enkel de maximumsnelheid die u kan behalen ten opzichte van een Internet Start.



Extra mailboxen, onbeperkt downloadvolume, support voor 4 pc's, gratis liedjes via iTunes, gratis fotoprints, games enzovoort. U kan de abonnementen en voordelen allemaal vergelijken op onze website. www.belgacom.be



Via onderstaande link komt u terecht op onze beschikbaarheidstest. Hier kan u zien of u in aanmerking komt voor VDSL2. Indien dit mogelijk is dan zou u zich moeten wenden tot onze klantendienst via het nummer 0800 22 800. Deze zijn beschikbaar van 8u tot 18u30.



http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl



Mvg,





Eva van Belgacom.


Reageer