Beste,
Ik zit hier momenteel nog met ADSL.
Wacht al verschillende jaren op iets hogere snelheid, probleem zou zijn dat onze aansluiting in een lus ligt waardoor we te ver van de rob zouden liggen (1,2 km).
Is het niet mogelijk om ons op andere manier aan te sluiten (geen lus) zodat de afstand korter wordt ?
usernummer ; fa059043
Bladzijde 1 / 1
Beste Runner,
wij kunnen hier jammer genoeg niets aan veranderen. VDSL2 is jammer genoeg nog niet overal beschikbaar.
U kan het best regelmatig nakijken op http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv of Belgacom TV beschikbaar komt. In principe wordt u, indien Belgacom TV mogelijk is voor u, overgeplaatst naar VDSL2-technologie.
Mvg
Eva van Belgacom
wij kunnen hier jammer genoeg niets aan veranderen. VDSL2 is jammer genoeg nog niet overal beschikbaar.
U kan het best regelmatig nakijken op http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv of Belgacom TV beschikbaar komt. In principe wordt u, indien Belgacom TV mogelijk is voor u, overgeplaatst naar VDSL2-technologie.
Mvg
Eva van Belgacom
Beste Eva,
Dat het niet beschikbaar is momenteel is geen nieuws.
De vraag is alleen komt het er ooit !!!
We beschikken hier al lang over ADSL.
Men kan blijkbaar zelfs nog geen datum geven vanaf wanneer het wel kan.
Dit doet me veronderstellen dat het hier nog jaren gaat duren, telenet lacht in zijn vuistje want
zo geef je hen bijna een monopoliepositie voor deze straat en omliggende straten.
Graag dus eens een datum waarop het misschien zou komen.
Of duurt het toch nog jaren !!!
Groeten,
Dat het niet beschikbaar is momenteel is geen nieuws.
De vraag is alleen komt het er ooit !!!
We beschikken hier al lang over ADSL.
Men kan blijkbaar zelfs nog geen datum geven vanaf wanneer het wel kan.
Dit doet me veronderstellen dat het hier nog jaren gaat duren, telenet lacht in zijn vuistje want
zo geef je hen bijna een monopoliepositie voor deze straat en omliggende straten.
Graag dus eens een datum waarop het misschien zou komen.
Of duurt het toch nog jaren !!!
Groeten,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.