http://192.168.1.1/ ( Hier krijg ik hetzelfde met of zonder decoder, ik vraag me af als ik hier wel naar de juiste gegevens kijk ?)
Downstream line rate | 9021 kbps | ||||||
Upstream line rate | 509 kbps |
speedtest.nl (zonder decoder)
Uitvoeren | Test | Status | Resultaat |
---|---|---|---|
Download Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland | Klaar | 698.4 KByte/sec (=5587 kbps) | |
Upload Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen | Klaar | 47.3 KByte/sec (=378 kbps) |
speedtest.nl (met decoder)
Download Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland | Klaar | 338.8 KByte/sec (=2710 kbps) | |
Upload Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen | Klaar | 45.9 KByte/sec (=367 kbps) |
Ik kan dus concluderen dat de beloofde snelheden niet gehaald worden, en ik vind dit toch een groot verschil om bv te wijten aan interne bekabeling of dergerlijke.(met groot verschil bedoel ik tussen wat mij beloofd werd rekening houdende met de afstand van de centrale) Wat denken jullie, en kan ik mijn snelheid nog omhoog halen ?