Snelheid in het algemeen , onjuiste reclame

  • 10 December 2010
  • 1 reactie
  • 827 Bekeken

Badge
Sinds een paar jaar hebben we nu BTV en ook nog altijd de kabel.

Waarom ook nog kabel ?

1°Omdat je vroeger wanneer je iets aan het opnemen was niet kon zappen (dit zou nu wel kunnen , wist ik niet en zou een serieuze verbetering zijn)

2°Teletekst , ik ben graag van alle nieuws (zeker van de voetbal) op de hoogte en gebruik TT dan ook zeer frequent.

Maar dat is met BTV dus echt onmogelijk : het zappen tussen de pagina's gaat tergend traag en je moet enkele malen op de desbetreffende cijfers drukken om naar de pagina te geraken (als het al de juiste is).

---> via de kabel , zappen van de éne pagina naar de andere in een oogwenk.

3°Ondertiteling van vlaamse series via 888 , deze blijven voortdurend hangen en dus ook zeer onbetrouwbaar ---> weer kabel

4°Ook voor het scrollen tussen de menu's en de TV-gids moet je beschikken over een engelengeduld.

Het duurt een eeuwigheid eer die decoder reageert op de commando's van de afstandsbediening.

5°Het heropstarten van de decoder duurt minstens een kwartier , dus moet je twee decoders dag en nacht in standby laten staan. Wat dat me kost aan elektriciteit wil ik niet weten , zeker als je om de vijf minuten die harde schijf hoort draaien.

6°We beschikken over drie TV's en een derde decoder (zeker qua bekabeling en opstelling) is een beetje teveel van het goede.

Dus dit allemaal in acht genomen durven wij hier echt onze kabel niet op te zeggen om niet aan comfort in te boeten en zouden we het ten zeerste appreciëren moest Belgacom in hun vergelijking met Telenet ook de kosten van een kabelabonnement aanrekenen en zo tot de conclusie komen dat zij zeker niet de goedkoopste zijn.

Dat zou dan vooruitgang moeten zijn , ja , dan toch niet bij Belgacom.

Vanaf het moment dat Telenet het voetbalcontract heeft , vliegt heel die nest hier buiten .

1 reactie

DE decoders zijn vrij energievriendelijk je gaat ze bijna niet zien op je energiefactuur is ten eerste ook gene kabel is live stream tv gaat over internet kan nooit de zapsnelheid van kabel evenaren en telenet wil de voetbal en belgacom wil de prime is een straatje zonder eind gaat toch nooit gebeuren geen van de twee is ideaal niks is ideaal in belgie is allemaal veel te duur en iedereen klaagt altijd meer als er iets beter is moet je het pakken maar ja da is er nu eenmaal niet in belgie

Reageer