snelheden plots aangepast (door Belgacom??)

  • 18 December 2010
  • 6 reacties
  • 980 Bekeken

/files/9a2290dc5f/stats.jpg 802x212

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Aan de bbox kunnen zonder extra maatregelen 2 PC's via bekabeling verbonden worden + een aantal extra via Wifi. Geen probleem dus voor meer dan 2 computers. Een vast ip-adres geven is niet nodig.
bel anders eens naar 0800/22424 en volg wat de stem zegt kan zijn dat je dan terug geplaats wordt
Badge
Misschien ook een beetje teveel kritiek gegeven zoals den deze hier , don't underestimate the power of Belgadom Afgesloten

Ze kunnen er beter een sekte van maken .
Reputatie 7
Badge +1
Lijn laten checken door technische dienst. Normaal 0800 22700. Ik heb met b-box2 (VDSL2) 30064 down en 6048 up als linerate. Maar in realiteit haal je dat nooit natuurlijk,zelfs niet als met je neus pal op de ROP zit en dan nog Intense denk ik. Ik heb favorite en haal pieken van 24,5 down 3.25 up, maar niet met TV op met 2 HD-streams. Nu 10.95/2.96 met 2 HD streams in primetime.
hij staat gewoon op 16.5 profiel drm dat ms de tbf hem terug plaats
Beste,

Je lijn is gewoon geconfigureerd met een 16,5 Mbit profiel, waarschijnlijk omdat het testsysteem een instabiliteit gemeten heeft, dit is voor jou beter hoor, je lijn is hiermee veel stabieler.

Dat je ooit een 30Mbit profiel gehad hebt lijkt mij redelijk onmogelijk omdat je dan teruggezet wordt op 24Mbit... NIET naar 16,5.

Als je dit zeker wil weten dien je contact op te nemen met Belgacom.

Groetjes

Kristof

Reageer