relay.proximus.be werkt niet meer omdat er waarschijnlijk authenticatie nodig is nu voor de uitgaande mailserver. Klant heeft geen @proximus.be account. Zij werken met Exchange online.
Waar vind ik de instellingen voor de uitgaande mail server zodat er terug kan gescand worden via de Canon Image Runner naar interne en externe emailadressen?
Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Igor Graus.
Bladzijde 1 / 1
Dag Igor Graus,
Alle email instellingen kan je op onze support site terugvinden via deze link:
http://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_mail_web/particulieren/support/internet/e-mails-en-website.html
Bij de Subcategorie kies je "Uw mailbox instellen" en daarna kies je "
Daar kan je alle instellingen terugvinden
Mvg,
Andy
Alle email instellingen kan je op onze support site terugvinden via deze link:
http://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_mail_web/particulieren/support/internet/e-mails-en-website.html
Bij de Subcategorie kies je "Uw mailbox instellen" en daarna kies je "
E-mail instellen op uw gsm, tablet of computer"
Daar kan je alle instellingen terugvinden
Mvg,
Andy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.