Beantwoord

smsen NAAR buitenland

  • 27 August 2016
  • 5 reacties
  • 557 Bekeken

Beste,

ik heb een Smart 65 abbonement,

staat hier gratis smsen naar EU, dus als ik berichten stuur naar mijn vriendin die momenteel in Spanje zit zal dit niet worden aangerekend?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Marleen 27 August 2016, 19:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Edit: in de voorwaarden staat: onbeperkt smsen in de landen van de EU naar andere landen van de EU, behalve vanuit België.
Zie bijlage:
Een sms naar Spanje, vanuit België: standaardtarief: 0,40 €/sms
Reputatie 6
Badge +2
Edit: in de voorwaarden staat: onbeperkt smsen in de landen van de EU naar andere landen van de EU, behalve vanuit België.
Zie bijlage:
Een sms naar Spanje, vanuit België: standaardtarief: 0,40 €/sms


Dat zal eerder van toepassing zijn als men SMS't naar een buitenlandse GSM nummer, wanneer men SMS't naar een Belgisch GSM nummer dan is het binnenlands tarief van toepassing zelfs als dat Belgisch nummer in het buitenland bevindt, wel is het zo dat degene die zo'n SMS ontvangt wel die SMS kosten zal moeten betalen.
Reputatie 7
Badge +6
Dat wou ik er nog als 2de edit bijzetten, maar 't was te laat! 😳
Dat wou ik er nog als 2de edit bijzetten, maar 't was te laat! :$

snap het nog niet goed?, is naar een belgisch nummer dat nu in spanje zit, moet ik dan alsnog wel of niet betalen?
Reputatie 7
Badge +6
Wel, jij kunt niet altijd weten waar een ander Belgisch nummer zich bevindt: je smst naar een Belgisch nummer, dus dat is gratis. Het kan wel zijn dat je vriendin in Spanje kosten heeft bij het ontvangen van die sms. Dat is wat Alexander ook zegt.

Reageer