Skip to main content
Beste,

mijn factuur zegt nu al voor 2de maand op rij dat ik 1 sms per maand stuur naar Nokia 3546. Dit is een betalende SMS. Ik heb deze SMS niet gestuurd.

Gelieve na te kijken en actie te ondernemen.

bedankt
Hallo Koen!



Kan u mij uw klantengegevens via een privébericht even doorsturen aub?



Dan kijk ik het nodige voor u na.



Mvg,



Wouter
Kan u me even vertellen hoe ik privébericht dien te sturen? We zijn een maand verder, en opnieuw zie ik sms aangerekend naar Nokia
Kan u me even vertellen hoe ik privébericht dien te sturen?

Via deze link, Koen:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.



Mvg,



Wouter
Dit wordt blijkbaar veroorzaakt door bij registratie iets verkeerd aan te vinken.



Probeer eens een sms met. "stop" te sturen naar 3546

Of ga naar mynokia en vink het ontvangen van boodschappen uit.



Als het niet lukt dan moet Proximus het nummer blokkeren.





https://forum.astel.be/showthread.php/186745-NOKIA5800-Supprimer-reception-message-NOKIA

voici ce qu'on peut trouver sur les faq MyNokia belgique :



"Q: Comment puis-je me désinscrire pour ne plus recevoir de messages d'informations My Nokia?

R:Vous pouvez vous désinscrire à tout moment et de la manière la plus simple qui soit: rendez-vous sur My Nokia, enregistrez-vous pour modifier Mon Profil et indiquez pour quel type de message vous souhaitez vous désinscrire. Vous pouvez également vous désinscrire via sms. Envoyez "Mynokia stop" au 3546(*) pour la Belgique ou au +491771787777 pour le Grand-duché de Luxembourg. Vous ne recevrez alors plus de tuyaux via sms.

Reageer