Skip to main content
Ik wil jullie even melden dat ik en mijn partner een melding gekregen hebben van een openstaand saldo. Nummers 04XXXXXX75 en 04XXXXXX99. Wij hadden echter hiervan geen factuur ontvangen. Is het mogelijk ons alsnog deze factuur toe te laten komen. Daar ik deze nodig heb als bewijs voor de belastingen. Via het 0800 nummer kon ik de de factuur niet opvragen omdat ik enkel de keuze kreeg tussen een factuur van 23/09 en 23/11, de factuur waarvoor ik een openstaand saldo sms had gekregen is echter van de maand oktober, maar deze optie kreeg ik niet in het keuze menu. Ik denk dus dat er ergens een algemeen probleem is geweest in het facturatie systeem van proximus. Het zou toch heel toevallig zijn als mijn factuur en die van mijn partner beide verloren gaan is de post.



Met vriendelijke groeten



Geert Morren
Beste



U kunt al uw facturen terug vinden op MyProximus
Uw facturen zitten misschien hierbij ?!



http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161123_02587624



Of proximus heeft ze nog niet verstuurd 🙂

Reageer