hallo
ik ben hier nieuw maar heb toch al een vraag
verleden week naar het verkoop punt geweest en de vraag gesteld aan de verkoper
mijn vrouw heeft een abonnement van 25euro per maand als ik dit opzeg
en een abonnement neem van 30euro met een smartphone is dit mogelijk
de verkoper zegt mij dit gaat niet is dit eigenlijk zo moeilijk aan te passen
of is dit uit onwil omdat ik weet dit kan toch niet zo moeilijk zijn om dit aan te passen
heb al geprobeerd om te bellen naar proximus maar krijg daar niemand aan de lijn
verleden week 1 uur geprobeerd maar niemand aan de telefoon
ook via mail geprobeerd ook dit werkt niet weet iemand een oplossing
alvast bedankt
Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie
Bladzijde 1 / 1
mss heb je het zelfde probleem als in deze topic beschreven:
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/abonnement-gsm-samsung-s7-35520
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/abonnement-gsm-samsung-s7-35520
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.