mijn smartphone kan geen Wifi of weet niet wat die doen moet , op de 5GHz of 2GHz , reeds veranderd van kanaal 11 , probleem blijft , kan geen wifi meer ontvangen . moet ik dan beter naar Telenet ?
Bladzijde 1 / 1
Dag Jean,
werkt je wifi met andere toestellen wel? Heb je al eens geprobeerd te connecteren met een ander draadloos netwerk met je smartphone?
MVG,
Wim
werkt je wifi met andere toestellen wel? Heb je al eens geprobeerd te connecteren met een ander draadloos netwerk met je smartphone?
MVG,
Wim
neen , tablet ook niet , en nog niet op een ander bij vrienden . voorheen kreeg ik alle ssid uit de geburen en nu komt er niks meer op . nog maar 2 dit euvel .
Kan ik via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen, dan bekijk ik het.
Ik merk niet onmiddellijk een probleem. Heb je de bbox al eens herstart of gereset?
ja gedaan , stekker eruit , gereset , smartphone naar fabrieksinstellingen , bij vrienden geweest , zie geen netwerken . is 1 jaar oud , gekocht bij Proximus , . weet jij hoeveel jaar garantie daarop is ? mvg
Als je nergens wifi netwerken detecteert is dit een probleem op de smartphone zelf. Komt deze telefoon van bij ons?
ja , 1 jaar oud.
faktuur is van 1 dec 2015
Bent u al langs een verkooppunt gegaan?
Dan kunnen mijn collega's het toestel nakijken.
Mvg,
Wouter
Dan kunnen mijn collega's het toestel nakijken.
Mvg,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.